Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 HÆÆÆÆÆÆ?????? ER DET SANT?????? FOR EN FANTASTISK NYHET!!!!!! JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅ GLAAAAAAAAD FOR AT DU FORTALTE DETTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NÅ BLIR LIVET VERD Å LEVE IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eller.....hÆh???
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Kathrine Jespersen har også giftet seg. Det var et fint bryllup med god mat og bra fest.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg tror virkelig noen trenger å få seg et liv utenfor internett. I kveld har vi altså lest hva en (for meg) helt ukjent fyr har handla på nærbutikken og nå får vi vite at en dame (også ukjent for meg) har giftet seg - tilogmed med hvem og hvilket yrke han har. Har du virkelig et så kjedelig liv, HI, at dette er en nyhet for deg?
BareMas Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Jeg skal i bryllup snart, hurra hurra hurra!! Ny kjole og greier, skal til og med bidra med kake. Men altså, hvem er Kristine Mossing og hvorfor skal jeg bry meg?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Jeg synes det var interessant! Hvordan et så ufattelig heslig kvinnemenneske klarer å lure noen til å gifte seg med henne, er over min fatteevne da.... Stakkars, stakkars mann. Også kjent som Hr. Dørmatte.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Med Mahadi, en nevrolog. Hmmm, men var ikke hun sammen med en som eide en restaurant? <ris bollen eller hva det var? Husker hun godt fra unge mødre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå