Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 synes de er utrolig kjedelige på farge ? Både jenteklær og gutteklær har litt sånn "skitten" og ubestemmelig gråbrunfarge synes jeg. Selvfølgelig er det ett og annet pent plagg, men jeg ble skikkelig skuffet over høstkolleksjonen. Regntøy og vinterdress skilte seg ut positivt da :-)
Hybelkanina Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg elsker Pomp de lux, men skulle også ønske de hadde litt andre farger til gutter enn svart, brun og olive (som nok er den du refererer til som skitten). Gutten min har en del i den fargen, og jeg synes det er fint, men kjedelig at alt er likt.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Har ikke sett høstkolleksjonen jeg. Har den kommet nå altså? Jeg synes det stort sett er mye fint jeg, men kan jo være enig at det kan bli kjedelig hvis du kun har pomp klær i garderoben ;-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Jeg er ENIG Kikker ofte innen nettsiden og har til nå bare endt opp med å kjøpe èn jakke i løpet av 3 år. Kjedelige farger som ikke kler gutten min, føler han blir så blek og fargeløs.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Lansering av høstkolleksjon i går, med åpne hus rundtomkring ja. Der vi var, hadde Me&I visning i naborommet, og FOR en kontrast. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 synes de er utrolig kjedelige på farge ? Både jenteklær og gutteklær har litt sånn "skitten" og ubestemmelig gråbrunfarge synes jeg. Selvfølgelig er det ett og annet pent plagg, men jeg ble skikkelig skuffet over høstkolleksjonen. Regntøy og vinterdress skilte seg ut positivt da :-) '' Gutten har noen klær derfra. Gult, knallrødt og blått. Kjenner ikke igjen beskrivelsene.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Jeg kler sånne farger, og sønnen min har arvet mine farger - så da gjør jo han det også. Perfekt for oss! Vi ser regelrett syke ut i knall grønt, rødt og gult, begge to.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Jeg syns generelt de har nesten bare kjedelige klær til gutt.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Jeg titta på høstkolleksjonen nå, syns det var masse fint jeg. Spesielt skjørtene og kjolene Jeg tenker som så at man trenger jo ikke å kjøpe alt som modellene har på seg, går jo an å f.eks. velge en bukse eller skjørt derifra og heller tilsette en topp/cardigan med farger..er jo ikke verre enn det Nei jeg kommer til å handle en del derifra
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Synes de er skikkelig triste og grå, minner meg om en strikt sur gammal engelsk herregård der barn skal sees og ikke høres.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 En liten shabby chic pike, i et lite shabby chic hus....... er det det som er lykken? På tide å oppdatere seg snart.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 En liten shabby chic pike, i et lite shabby chic hus....... er det det som er lykken? På tide å oppdatere seg snart. Hæ? hehehe Her går det i det minimalistiske, men hva andre har aner jeg ikke jeg har ikke for vane å kle mine barn etter hvordan huset er
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #13 Skrevet 22. august 2012 Jeg liker ikke jenteklærne (pga fargene), men syns de hadde en del fine gensere og cardigans til gutt i høstkolleksjonen. Kjøpte marineblått og grått.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 22. august 2012 #14 Skrevet 22. august 2012 Jeg liker ikke jenteklærne (pga fargene), men syns de hadde en del fine gensere og cardigans til gutt i høstkolleksjonen. Kjøpte marineblått og grått. Hvordan er str?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. august 2012 #15 Skrevet 22. august 2012 Jeg er glad i klærne, de er veldig myke og gode. Jeg kjøper mest i brunt og violet til Mille liker ikke grått. Var på åpent hus på amndag og fant masse fine klær og shoppet så nå trenger hun ikke noe mer klær denne høsten/vinteren Syntes de har mye koseklær som ikke er sånn typisk joggedress kjipt. Digget årets bukser og kjøpte både i silke, joggis i gullmelert og et par andre harmenslignende bukser. Så kan hun ha det mykt og behagelig og være fin i barnehagen =)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. august 2012 #16 Skrevet 22. august 2012 Jeg liker ikke jenteklærne (pga fargene), men syns de hadde en del fine gensere og cardigans til gutt i høstkolleksjonen. Kjøpte marineblått og grått. Hvordan er str? Litt store sa hun. Jeg syntes ikke de så store ut, men jeg har et langt barn så kankje de egentlig er store.
Pigalopp:-) Skrevet 22. august 2012 #17 Skrevet 22. august 2012 Det er vel noe av det som gjør at de skiller seg ut da... Villervalla, h&m, nameit etc. har jo andre farger. Fint at det er forskjellig tenker jeg. Noe for enhver smak :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 22. august 2012 #18 Skrevet 22. august 2012 Jeg syns det var kjempemye fint der. Gleder meg til jeg kan handle der Jeg finner lite på kjedebutikker som HM, Cubus o.l. så dette var klær i min stil.
Nordhagenjentene :) Skrevet 22. august 2012 #19 Skrevet 22. august 2012 Hadde vært kjedelig om alle merker var like? Noen liker PdL, andre liker Villervalla, og noen liker begge deler. Her er det mye PdL i skapene, men også mye annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå