Gå til innhold

noen som vet hvor tidlig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

man blir "hard" når man trykker over skambeinet ved graviditet???

Visst dere skjønner hva jeg mener??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når livmoren vokser over skambenet du tenker på. Rundt uke 12 for førstegangs, litt tidligere for andre/flergangs

Skrevet

Er i uke 16 nå, men er sjeldent jeg er hardt. Skjønner ikke hvordan de klarer å kjenne livmor hos jm og lege. Har kjent det et par ganger selv når jeg har hatt kynnere, men skjønner lite av det ellers.

Skrevet

Jeg har kjent livmoren som en litt hard runding over skambenet (som en appelsin omtrent) fra uke 12-13.

Må ligge på ryggen for å kjenne det så tidlig.

Siste svangerskapet var jeg ca 10 kg for tung da jeg ble gravid og da kjente jeg det litt senere fordi magen var bedre polstret, var sikkert 14 uker på vei før jeg kjente det da.

Skrevet

Var noen som mente det var en grei måte å kjenne om man var gravid på, men når man ikke vet når det blir "hardt" eller vet hvordan det skal kjennes er det ikke lett.... HI

Skrevet

Min "venninne" sier rett før hver gang hun venter mens og tror hun er gravid (går på sterke p.piller og fått beskjed fra legen at hun kan har problemer med å bli gravid, og hun og typen prøver ikke akkurat) at hun er hard nede der det skal være en baby.. Luft i magen ved PMS er noe som ikke går inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...