Gå til innhold

Gleder meg til å starte prøvingen igjen om ca. 14 dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og ser sånn frem til vi kan begynne prøvingen igjen!! Er nettopp ferdig med tanta, så krysser fingrene for at den sitter denne gang.. Vi har jo ikke prøvd så lenge enda så kan ikke klage, men når jeg først har bestemt meg, så skal det liksom helst ha skjedd i går ;) LITT utålmodig ja :)

Noen som kjenner seg igjen her? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her hos oss.

Hadde nok en kjemisk nå i forrige pp. Liten blødning og positive tester. Og lav HCG hos lege.

Men igår kom tanta og begynner på ny frisk igjen etter den er ferdig da. Så det blir spennende. Sitter den da så blir det termin tidlig i juni :)

Men vil helst bare hoppe en mnd frem i tid og håpe at det er en spire der :)

Så lykke til til oss begge, blir spennende :)

Skrevet

Gleder meg også. Her ble det spontanabort denne gangen, dessverre. Men vi gir ikke opp og prøver igjen så fort vi kan:)

Skrevet

Leit å høre både minimartini og mibella! Satser på to blå streker neste prøving på oss alle ;)

Jeg har så lange sykluser, så vi får bare prøve så ofte vi kan og håpe det klaffer en av gangene..

Lykke til dere :)

Skrevet

Vi får satse på det :)

Vi får oppdatere hverandre, så kanskje vi er heldige ca samtidig :)

Skrevet

Skjønner utmerket hva du mener :) Jeg hadde EL i går og er kjempe spent på hvordan det går med oss i denne måned. Håper det klaffes :) Forrige gang gikk det 5 måneder før jeg ble gravid, men da hadde jeg brukt p-piller i 10 år. Etter pillerslutt fungerte kroppen min ganske bra, sykluser var alt fra 26 - 28 dager. Denne gangen har jeg brukt p-piller i knapt nok 8 mnd, sluttet i forrige måned. Ser at kroppen min har stabilisert seg fort igjen :) Takk og pris for det!

ønsker alle prøvere lykke til :)

Skrevet

Vi får satse på det :)

Vi får oppdatere hverandre, så kanskje vi er heldige ca samtidig :)

Det må vi gjøre ja! Er jo så spennende.. :) Ble fort gravid første gangen, men det er jo 4år siden, så kan jo ha forandret seg en del.. også skal det vel mye til at det klaffer sånn på første forsøk!

Skrevet

Skjønner utmerket hva du mener :) Jeg hadde EL i går og er kjempe spent på hvordan det går med oss i denne måned. Håper det klaffes :) Forrige gang gikk det 5 måneder før jeg ble gravid, men da hadde jeg brukt p-piller i 10 år. Etter pillerslutt fungerte kroppen min ganske bra, sykluser var alt fra 26 - 28 dager. Denne gangen har jeg brukt p-piller i knapt nok 8 mnd, sluttet i forrige måned. Ser at kroppen min har stabilisert seg fort igjen :) Takk og pris for det!

Tusentakk, og masse lykke til til deg og! Så bra kroppen har stabilisert seg fort igjen etter p-piller :) Krysser fingre for deg :)

Skrevet

Tusentakk, og masse lykke til til deg og! Så bra kroppen har stabilisert seg fort igjen etter p-piller :) Krysser fingre for deg :)

Takk for lykkeønskningen :) Det trengs her siden jeg er skikkelig babysyk for tida... I går kveld tok jeg til og med ut "gamle" baby klærne til nurket og smugtittet på dem. Nå er det bare å sitte og vente, håper i det lengste på 2 blå strek om 14 dager å se :) :)

Skrevet

I gang med "lagebarntrening".. ;) Så ut som eggløsningslim med litt rødt i(beklager detaljene), så mistenker eggløsning i dag el i morg! Men jeg kan jo ta helt feil da mine sykluser er nokså uregelmessige... Men krysser fingrene! Veldig spennende, og jeg er ikke lite utålmodig vel hehe ;) håperhåperhåper...

Lykke til til dere andre her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...