Gå til innhold

Hvor mye kynnere har/hadde dere i begynnelsen av siste trimester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, føler jg begynner å ha veldig mye kynnere. Idag kan jg huske ca 7-9 iløpet å dagen. Er 28+0 idag. Har kontorjobb, d kommer både når jg er i aktivitet og når jg sitter eller ligger på sofaen. Har ik tatt tiden, men varer en god stund alt ettersom fra gang til gang. Kanskje alt fra 2 min -20 min.

Er d vanlig at d kommer så ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har hatt de en god stund nå. Er i uke 32 nå og det varierer hvor mye jeg har løpe av dagen. Får de lett når jeg bare ligger på sofaen og i sengen. Men er ikke vonde men bare ubehagelige.

Skrevet

7-9 prdag?? det er ikke mye.. her snakker man alt fra 10 i timen til noe mer og mindre..noen dritvonde og noen vanlige..er i uke 30 har hattdet slik i 10 uker..men nå skal det sies at jeg blir sjekket hver uke pga dette:P

Skrevet

7-9pr dag er IKKE mye :)

Jeg har vel hatt rundt ti i timen +siden uke 18. Og jeg er absolutt innenfor normalen :)

Skrevet

Ok, jeg er førstegangs, har ikke peiling hva som er mye å lite. Syntes bare at det begynte å eskalere.

Skrevet

Er førstegangs og syntes jeg hadde mer kynnere i 2 tri.

Har sjeldent nå føler jeg

Skrevet

Jeg har hatt de siden rundt uke 17-18.. har tatt seg opp de siste ukene.. tok tiden en kveld jeg lå på sofaen, hadde 10 i løpet av en halvtime. Da var det stor variasjon mellom dem, alt fra 1-2-5 og 8 min.. dabba veldig av etter det da.. kunne jo blitt bekymra men så lenge det ikke var mer enn den tiden og ikke var vonde gikk det bra:) tror alt er litt vanlig har jeg merka:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...