Gå til innhold

Hehe. Så nettopp Knut Bjarkeid på Ica

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjøpte epler, avocado, moreller, melk, kylling, kaffe og brød. Han hadde sånt hvert 5. brød gratis stempelkort. Lurte på om jeg skulle prøve å lirke noen saftige cellehemmeligheter ut av ham ;) Hihihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh - ok? Du så et litt kjent menneske og må dele med all verden hva han kjøpte? Du kommer kanskje ikke så ofte ut blant folk, du?

Skrevet

Jasså, vi deler? I såfall så jeg en gang Høggern på flyplassen. Han kjøpte ikke noe, men jeg tenker han hadde et sånn flykort som gir bonuspoeng.

Skrevet

En gang gikk jeg på do etter Inger Lise Rypdal, på en restaurant.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Du er sikker på at du har husket alt han kjøpte da? Det er svært viktig at di gjengir dette helt korrekt - sånn for ettertiden :P

Det er hyggelig å komme seg ut, er det ikke?

Skrevet

Hvem er det?

Ilas fengselsdirektør ;)

HI

Skrevet

Hadde hun bæsja?

Skrevet

En gan jeg gikk rett på Aksel Hennie. Skal sies at jeg var litt småforelska i han, så jeg holdt på å dette i bakken når jeg så hvem det var :P

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg vet hvilken bh str Dorthe Skappel bruker! Hun var nemlig på Change på Lambertseter senter her om dagen..

Såååå da jeg jobbet på Podium serverte jeg Hennie, Cleve Broch og en til jeg ikke husker navnet på varm toast! Jeg tok på den og de tok på den, så vi har praktisk talt befølt hverandre!

Skrevet

Hadde hun bæsja?

Hvem er det som bæsjer på en resturrante???! Eller i det hele tatt hjemme?? Tenk på den lukta. Trodde man gjore sånt ute på trappa....Må jo være korka til å tro noe annet!!!

Skrevet

Fy søren Julie, nå skjerper du deg. En ting er at du en gang i livet har hatt sex med minst to menn på et år, men å skryte av noe så grovt som toastbeføling med ikke mindre enn TO kjekke kjendismenn PÅ EN GANG... Nei nå mister jeg snart respekten for deg altså... og blir litt misunnelig. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...