Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg er fornøyd ja. Har mistet mensen og har ikke humørsvingninger/tendens til depresjon som jeg har når jeg tar vanlige p-piller. Jeg føler meg samtidig litt utrygg på de i og med at man må være nøye på å a pillene til samme tid hver dag. Men når det er sagt så har jeg hatt perioder der jeg har slurvet og glemt den ofte og jeg har ikke hatt antydning til eggløsning eller mens, så det kan jo tyde på at jeg er ganske trygg. Tar ingen sjanser da, har jeg glemt en pille eller to har vi ikke sex(el bruker annen prev.) til jeg er "safe" igjen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Fornøyd, har mistet mensen og merker ingen ubehag. Men blødde en mnd i strekk når jeg begynte på de. Jeg blir gravid med en gang jeg går av prevensjon, og gikk på de i 3 år uten å bli gravid mellom storebror og lillesøster, og går på de igjen nå siden jeg ammer :-)
Hybelkanina Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Jeg brukte det en periode etter å ha fått førstemann. Var overhodet ikke fornøyd. Fikk blødninger etter å ha brukt dem i et par uker, og hadde småblødninger omtrent daglig helt til jeg sluttet på dem 3 måneder senere.
2_små_og_flere_grå Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg er veldig fornøyd Blødde en stund i begynnelsen, men så mistet jeg mensen helt og ikke hatt noen bivirkninger. Gått på de i 2,5 år nå.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Jeg er ikke fornøyd, nå lengre. Jeg har gått på de pillene i evigheter, var fornøyd, godt humør og ingen mensen men etter barn nummer to, ble alt helt annerledes. Blødde ofte og mye!!! Holdt ut i over ett år, for håpet det ville justere seg. Men da jeg kom til gyn, nettopp for å sjekke hvorfor jeg hadde så store blødninger, så sa hun at det ikke var en bra ppille!!! Gestagen nivået er i grensesjiktet mellom høyt og lavt, og at det forstyrret horonbalansen min... Så det ervtydelig at det varierer melom personer, og faser i livet, så du må jo bare prøve deg frem Syns hun sa den ikke var 100% sikker heller, men jeg har bare blitt gravid når jeg sluttet på den....
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Takk for svar! Høres bra ut:) Jeg har også hatt humørsvingnings/depresjonstendenser ved p-piller tidligere, håper jeg slipper dette nå. Hi
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Ikke fornøyd. For det første, har bare jeg og flere andre jeg kjenner blitt gravid ved riktig bruk av pillen. For det andre, la jeg på meg 6 kilo på 7 måneder uten å legge om livsstilen. Og så blødde jeg hele tiden, så hele prevensjonen ble jo en vits, siden jeg ikke kjører brannbil.
*Yuna* Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Blødde de tre første mnd, etter det nesten ingenting Lavere sexlyst av de, ellers ingen plager slik som jeg hadde med p piller.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Ikke fornøyd. Jeg ble dypt deprimert,var som å dette ned i et stort svart hull. De gikk rett i søpla.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Ikke fornøyd. Jeg ble dypt deprimert,var som å dette ned i et stort svart hull. De gikk rett i søpla. Jeg opplevde akkurat det samme, og jeg bare referer til dem som "pillene fra Helvete"
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. august 2012 #13 Skrevet 22. august 2012 Ikke fornøyd. Jeg ble dypt deprimert,var som å dette ned i et stort svart hull. De gikk rett i søpla. Jeg opplevde akkurat det samme, og jeg bare referer til dem som "pillene fra Helvete" Jeg opplevde det som veldig skremmende, jeg fikk selvmordstanker helt ut av det blå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå