Gå til innhold

Dilemma! Kom med innspill!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva velger jeg i morgen?

 

1. Gå på første fellessamling på skolen til min førsteklassing. De skal synge, og foreldrene er bedt.

 

2. Gå på viktig forelesning som gjennomgår hva vi skal gjøre på første obligatoriske innlevering neste uke. Studium på høgskole.

 

Jeg er alene, så må velge. :-(

Videoannonse
Annonse
Gjest Morn du
Skrevet

Ingen besteforeldre som kan stille på skolen? Eller annen familie?

 

Da måtte jeg ha bitt i det sure eplet og valgt forelesning :(

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hva velger jeg i morgen?

 

1. Gå på første fellessamling på skolen til min førsteklassing. De skal synge, og foreldrene er bedt.

 

2. Gå på viktig forelesning som gjennomgår hva vi skal gjøre på første obligatoriske innlevering neste uke. Studium på høgskole.

 

Jeg er alene, så må velge. :-(

 

Hadde valgt 1.klassen, du kan alltid spørre noen i klassen din hva som ble sagt, eventuelt få noen til å ta imot papirer som blir utdelt. Det er og vanlig at foreleserne legger ut info etc i ettertid på fronter. No stress :)

Skrevet

Ok, en på hver side. Flere med meninger?

Skrevet

Gå på forelesing: Du skriver jo selv den er viktig. Der kommer flere samlinger på skolen.

Men utrolig kjip situasjon.

Skrevet

Forelesningen. Det må jo være mange foreldre som ikke kan komme midt på dagen. Man kan jo ikke ta fri for litt sang på skolen.

Skrevet

Hadde ikke vært et dilemma hvis det ikke var vanskelig å velge. ;-)

 

Syns du skal følge hjertet ditt.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Men er det ingen som evt kan gå for deg, hvis ikke så hadde jeg ihvertfall gått

Skrevet

Nei, det er ikke det. Alle er på jobb, mannen er på reise. Jeg ser alle argumentene deres... Vet ikke hva som er best, jeg.

Skrevet

Hvis foilene fra forelesningen legges ut på fronter så ville jeg valgt å være med 1 klassingen.

 

For meg ville det vært avhengig av om informasjonen på forelesningen kunne fås på andre måter.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Nei, det er ikke det. Alle er på jobb, mannen er på reise. Jeg ser alle argumentene deres... Vet ikke hva som er best, jeg.

Snakk med foreleser, folk i klassen etc :) det ordner seg alltid. På min skole var det obligatorisk for foreleser å legge ut viktig info på fronter fordi det alltid er noen som er borte

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hadde uten tvil gått for å se på 1 klassingen! Er selv student, men da hadde jeg lest ekstra godt de andre dagene og sagt ifra til foreleser og tatt et møte med han eller få papirer av han.

 

Hadde ikke vært tvil. Barnet først. Trist å være eneste uten foreldre der om det blir tilfelle.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Hadde uten tvil gått for å se på 1 klassingen! Er selv student, men da hadde jeg lest ekstra godt de andre dagene og sagt ifra til foreleser og tatt et møte med han eller få papirer av han. Hadde ikke vært tvil. Barnet først. Trist å være eneste uten foreldre der om det blir tilfelle.

Ja, det samme tenker jeg. Det er trist om alle andre foreldre kommer så sitter han der alene altså..

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg hadde nok prioritert førsteklassingen :) det er store ting som skjer i livet hans/hennes nå og da kan det være godt å ha mamma der.

Skrevet

Velg 1-klassingen!

Forstår det der med å gå på forelesningen, men du kan jo kontakte foreleser i forkant og snakke med han/henne. Så kan du sikkert få litt info på tomannshånd! Det hadde jeg gjort!

Skrevet

Jeg hadde nok gått på forelesningen.

 

Her er det fellessamlinger 1 gang i måneden. Disse er alltid åpne for foreldre, men det er faktisk sjelden noen foreldre der. Samlingene er korte (30 min) og de er midt på dagen når de aller fleste foreldre er på jobb!

Skrevet

Hadde nok valgt førsteklassingen, forutsatt at foreleserne legger ut forelesningene i for- eller etterkant. Og føler du at du skulle vært på forelesningen, så er det nok mange andre foreldre som heller ikke kan komme, han er nok ikke den eneste. Men jeg ville gått for barnet:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...