Gå til innhold

Hvor lenge er det trygt og ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 18 uker på vei,og nå er det bare veldig godt,har vel hørt du helst ikke skal ha sex den siste måneden,men hva mener dere her inne om det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha sex så lenge du vil, om det ikke er noen komplikasjoner og legen sier at du skal avstå fra sex.

Skrevet

Ja det skal ikke være farlig ;) Mange har den beste sexen i 2 trimester ;)

Skrevet

Ha så mye sex du bare vil :P når som helst, hvor som helst!

Skrevet

Fram til vannet har gått, ca;)

Skrevet

Oki Tusen takk for alle svar :) Til nå er det ikke noe problem og jeg er vanvittig K.. Fortiden,er aldri det ellers,var aldri sånn når jeg var ikke var Gravid.

Skrevet

hehe takk;D

Skrevet
Oki Tusen takk for alle svar :) Til nå er det ikke noe problem og jeg er vanvittig K.. Fortiden,er aldri det ellers,var aldri sånn når jeg var ikke var Gravid.

Samma her ;) Aldri opplevd maken hehe ;)

Skrevet

For min del var det ikke så kult i slutten...Og mannen følte det også ubehagelig pga den store magen osv. Men fikk faktisk RåD fra jordmor på slutten av å gjøre det daglig.... var visst med på å modne ting der nede mtp å komme fint i gang med fødsel.....

Skrevet

Hadde sex frem til termin. Natt til termindatoen hadde vi sex og 3 timer senere gikk vannet:p

Skrevet

Oki :) tusen takk for svar :) morsomt og lese om andres meninger :)

Skrevet

He he:) vi hadde sex på natta den 8 dagen over termin og fødselen startet morgenen etter.....så det er ikke noe i veien for å kose seg litt;)

Skrevet

Takk for det :) er bare litt nervøs,men er veldig betryggende og høre hva dere sier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...