Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Det vil jo gå utover barna mine:/ Jeg har lyst å slutte å rydde kjøkkenet, støvsuge,vaske gulv og badet, og se hvor lang tid det tar før mannen får det gjort. Men jeg liker å ha det strøkent, det gjør nok barna mine også. Noen som har prøvd?
Gjest Heartbroken Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg tror egentlig ikke barna kunne brydd seg mindre Så lenge de får mat på bordet og klær på kroppen tror jeg du kan strekke streiken din ganske langt. Og det går lang tid uten husarbeid før det ev blir helseskadelig så sett igang du. Tenker han reagerer på manglende klær i skapet først (om du også innfører vaskestopp).
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 har prøvd det der flere ganger. det funker ikke. det er jeg som tilslutt klikker.. mye bedre å snakke ordentlig sammen om det, uten at noen av dere er sure..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Verdt et forsøk? Synes det høres artig ut jeg, men du må jo forberede deg på å holde ut en stund. Sjansen er der for at du synes det er uholdvart skittent før han ser at du ikke har gjort noe.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg har også prøvd og det virket IKKE!! Det var tomt for fat og glass i skapene, hybelkaninene kom løpende etter oss, søppel var hopet opp i yttergangen i påvente av at mannen skulle reagere å bære det ut som er hans oppgave i utgangspunktet, men den gang ei! tilslutt holdt jeg på å bli gal så jeg måtte gjøre alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå