Gå til innhold

Noen her som har gått ned rundt 30 kg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere mye løs hud etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. skal ta bukplastikk etterhvert. Blir vel mere når tvillingene er ute.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gått ned 25 kg hvertfall, merksnodig lite med løshud, det virket noe pølsete rett etter jeg var ferdig med vekttapet, men iløpet av et år, så hadde jeg bare "skrukke hud" igjen, ikke så pent akuratt, men heller det enn huden som hang litt pølseaktig..

Skrevet (endret)

Jeg gikk ned 30-31 kg på ti mnd og fikk litt løs hud ja, på magen og overarmene. Jeg har et gammelt stort operasjonsarr (blindtarm), og det ble hengende en pose under dette :(

Innholdet i puppene forsvant også, jeg ble ikke så delikat som jeg ønsket meg nei, men når man selv er skyld i overvekten som var, så må det bare bli sånn. Hadde ikke jeg blitt gravid og lagt på meg igjen hadde jeg vurdert plastisk kirurgi på mage og pupper.

Ikke alle får løs hud, best resultat blir det selvfølgelig hvis man går ned sakte og trener styrke, men er man veldig overvektig i utgangspunktet blir det nok litt hud uansett.

Det er likevel verdt det da.. stå på! :)

Endret av Love my son
Skrevet

Har gått ned 56 kg på 1 år etter en gastric bypass-operasjon. Har fint lite løs hud, ser bare ut som jeg har fått barn. Men, jeg er heldig, det vet jeg. Vet om mange i samme situasjon, som må operere bort løs hud.

Skrevet (endret)

Litt på magen ja, men ikke nok til at jeg vil operere.. Litt løshud på lår også, men ser smashing ut i klær ;) Holder meg unna bikini :) Gikk ned 30 kg. Meeeen puppene er et kapittel for seg! Ser ut som to sokker som henger! Har egentlig lyst til å operere men kommer nok ikke til å gjøre det. Men nå når jeg er gravid er jeg fornøyd med de igjen :D

Endret av AnneS
Skrevet
Litt på magen ja, men ikke nok til at jeg vil operere.. Litt løshud på lår også, men ser smashing ut i klær ;) Holder meg unna bikini :) Gikk ned 30 kg. Meeeen puppene er et kapittel for seg! Ser ut som to sokker som henger! Har egentlig lyst til å operere men kommer nok ikke til å gjøre det. Men nå når jeg er gravid er jeg fornøyd med de igjen :D

Mine pupper er ganske lik de du beskriver. Alt rettet på seg da jeg ble gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...