Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Betyr det at det er tid for å ta av bøyla, kanskje? Det er god plass oppi der, men den bli kanskje bare en forhindring nå når han vil inn og ut av stolen uten hjelp? Når tok dere av bøyla?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Her brukte vi aldri bøyle, men så hadde vi en gammeldags babystol først da (slik som man kan snu underdelen så er det lav stol med bord) Han fikk tripptrapp stolen når han var 10 mnd, startet rett på sele til han, når han var 13 mnd ble selen fjernet også, sitter mye penere uten.. Men det er sikkert like greit å fjerne den nå, siden han kan å klatre den uansett, kan hende han faller av en tur eller to om du ikke har sele, men de lærer fort.
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2012 Det er mulig vi blir nødt til det. Det føles bare så tidlig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Det er mulig vi blir nødt til det. Det føles bare så tidlig. Hvor gammel er han igjen? Mener jeg buuurde vite det :-o
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2012 Jeg har det med å nevne alderen hans i alle tråder, men når det plutselig er relevant, så glemmer jeg det. Han er 1.5, eller snart 20 måneder.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Jeg har det med å nevne alderen hans i alle tråder, men når det plutselig er relevant, så glemmer jeg det. Han er 1.5, eller snart 20 måneder. Ok Gutten her er 18 mnd nå, sittet pent på stolen uten bøyle/sele siden han var 13 mnd.. Men kan jo ordne med sele, og se om det funker? Så blir det en mykere overgang for dere begge
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2012 Jeg er en pysete mamma, for jeg hadde ikke tenkt at han skulle klatre sånn selv før han var minst to.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Jeg er en pysete mamma, for jeg hadde ikke tenkt at han skulle klatre sånn selv før han var minst to. Slikt varierer nok stort, her gikk gutten opp og ned på egenhånd når han var ca 16 mnd Man blir nok alltid litt overrasket over de små
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. august 2012 Han har klatret på vanlige stoler, sofaer og alt annet kjempelenge, men ikke sin egen stol. Mulig jeg overvurderer hvor utspekulert han er, men jeg mistenker faktisk at han har ventet til han kunne komme seg ut igjen selv også.
Vossafår Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Vi fjernet bøylen da hun var 12 mnd, da klatret hun bestandig på søstrenes tripp trapp for å sitte der Ble et par hissige søstre som ikke ville låne bort stol, så bøylen måtte av ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå