Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Vi skulle gjerne hatt ny peis, et bare nye skyvdørsgarderober og innredet vaskerommet med skap og skuffer. Hva med dere?
Mrs. Bouquet Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Helt konkret så er det en liste som er langt som et vondt år. Gi med 5 mill. så kanskje jeg kunne kommet et stykke på den.
Musemorbr / Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Vi valgte å bytte ut alt vi hadde i stua med furumøbler med runde kanter da vi ventet barn. Jeg er storfornøyd med det, for ingenting gjør mindre vondt å se bli banket opp og tegnet på enn et furubord. Samtidig er det ikke akkurat vakkert, så om noen år blir det full utskiftning av stuebord, spisebord og vitrineskap, og det kommer til å bli helt herlig.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Har bygd oss hus vi, og det er noe i dt de sier om at man skal bygge tre ganger før man er fornøyd.... Er fornøyd med det meste, men ville bygd høyere knevegger og større vaskerom om jeg skulle gjøre det på nytt.... Og enda mere skapplass på kjøkkenet....
Rosepus™ Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Ny trapp! Den som vi har for øyeblikket er lakkert tre, med laminat i trinnene. Fysj, den er stygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå