samu Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 jeg tenker endel på det at når vannet går.... om det foreksempel går når man ligger i senga eller sitter i sofan.... blir madrass/sofa ødelagt og flekkete da? jeg har liksom aldri hørt hva folk gjør med stedet vannet har gått. noen som kan opplyse meg?
<3 2G <3 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Her gikk det bare litt, og hadde da en hånduk mellom bena, så senga berget.
Mamma til to guttegull Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Da jeg skulle ha førstemann, gikk vannet akkurat idet jeg sto opp av senga og var på vei ut til badet. Det kom heldigvis ikke noe i senga (sov med tisselaken den siste tiden, for nettopp å unngå søl i senga). Gubben "måtte" tørke opp og vaske mens jeg gikk i dusjen. Det var ikke så store mengder som kom. Dette var vel ikke helt det du lurte på, men et tisselaken kan være greit å ha. Hadde også dette i bilen, just in case ... Lykke til!
M1975 Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Her gikk vannet i sengen, i store mengder, så vi kjøpte ny madrass... Passet bra siden vi likevel skulle flytte... Denne gangen blir det tisselaken....
samu Skrevet 22. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2012 takk for svar. da blir det tisselaken her oxo, sånn i tilfelle
Sli1 Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Vannet mitt gikk da jeg sto opp av senga, så berget senga her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå