Gå til innhold

Mannen min er ikke far til barnet "vi" venter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har forsøkt å få barn i 2 år. Er igang med fertilitets utredning.

Har siste året møtt en annen mann av og til og jeg vet han er far til barnet jeg venter. Er 5 mnd på vei.

Igår måtte jeg slippe katta ut av sekken. Og fartalte det til mannen min. Jeg ble sjokket over reaksjonen hans.

Han mistenkte at jeg møtte en annen av og til, men visste det ikke sikkert. Sa han måtte tenke litt.

m timer senere kom han hjet etter å ha vært ute en tur. Og sa at han ønsket å være far til barnet. Men var skuffet over meg.

Nå er det jeg som har dårlig samvittighet for denne røra.

Jeng tenker veldig på å ta ut seprasjon, for det er liksom mange ting som ikke stemmer mellom oss.

Mannen min har nok en gang vist storhet og at han er verdens beste. Barnet kan ikke vokse opp å ikke vite om sitt opphav.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)

Unnskyld meg ditt dumme nek!" Nå er det jeg som har dårlig samvittighet for denne røra" what? Hadde du forventet at det var mannen din som skulle ha dårlig samvittighet? Hååper dette er et tulleinnlegg, ellers har du forferdelig lite oppi toppen.

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Unnskyld meg ditt dumme nek!" Nå er det jeg som har dårlig samvittighet for denne røra" what? Hadde du forventet at det var mannen din som skulle ha dårlig samvittighet? Hååper dette er et tulleinnlegg, ellers har du forferdelig lite oppi toppen.

Det lyser tulleinnlegg lang vei. Kjenner jeg begynner å bli drittlei av alle disse "festlige" historiene.

Skrevet

Denne har jeg ventet på. Oppfølgeren til den fra et par dager tilbake der den var vinklet til at "min venninne og hennes mann er prøvere, og nå har hun vært utro og blitt gravid." Noen går fryktelig langt i trollinga si, synes jeg. Hvor ligger humoren, egentlig, for jeg ser bare ikke poenget.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja herlighet, kjenner jeg blir hormonell av å lese sånne teite innlegg!!

Hilsen sinte mor!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...