Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hjemmelaget pizza på tynn bunn med litt kjøttdeig, mais og to tomater, ketchup i bunnen og toppet med litt nachos chips (most)?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Helt greit det. Jeg synes en pizza uten ost blir kjedelig og nachos chips skal du vel ikke spise så mye av, men det er vansklig å si med sikkerhet om noe er sundt eller usundt i seg selv. Man må se på totakostholdet.
lille sprelle Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Bruk grov deig i bunnen og kutt ut nachosen. Hjelper veldig...
ScaryMama Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Bytt ut kjøttdeig med karbonadedeig, lag grov bunn, ost er sunnere enn nachochips, og ha gjerne på mye mer grønnsaker! D
Jevnaker mor Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Mais generelt går for å ikke være sunt. Så maisprodukter bør da ikke være med.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Mais generelt går for å ikke være sunt. Så maisprodukter bør da ikke være med. Det er mye som er bra med mais. Ingen grunn til å unngå det fulstendig. Det er bare en grønnsak med mye kalorier slik at du bør være litt forsiktig med å spise mye hvis du slanker deg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Spurte mest av nysgjerrighet, er ikke på slankern Bruker natchosen istede for ost pga melkeallergi Tror det er karbonadedeig jeg har brukt, er ikke sikker. Gikk til angrep på kjøeskapet, orket ikke å gå å handle. (Ja er lat til tider )
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Spurte mest av nysgjerrighet, er ikke på slankern Bruker natchosen istede for ost pga melkeallergi Tror det er karbonadedeig jeg har brukt, er ikke sikker. Gikk til angrep på kjøeskapet, orket ikke å gå å handle. (Ja er lat til tider ) HI
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Slettes ikke det verste det, men som med alt annet så gjelder måtehold. Om dette er de ingrediensene du ellers bruker hver dag blir det noe ensidig, men hvis ikke vil jeg si det er en middels sunn middag. For å gjøre den sunnere kan du lage bunnen grov, lage hjemmelaget pizzasaus med løk, selleri, gulrot og diverse.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Bunnen, ketchup, mais og nachosen er superraske karbohydrater... Bedre da med litt grovere bunn, tomatpurre (uten sukker) eller hjemmelaget tomatsaus, løk og tofu-ost eller noe annet på toppen. Godt var det sikkert ...men hører mer hjemme på lørdagskvelden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå