Gå til innhold

Kulepenn på tapeten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, krapylet koste seg med kulepenn på tapeten når jeg laget frokost i dag morges, og det går ikke av! Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd magic svamp. Men prøv først på et sted som ikke synes for den kan ta farge

Skrevet

hva er magic svamp?

Skrevet

Fukt en klut i varmt vann og ha litt zalo på kluten og tørk forsiktig av flekken. Tørk så over uten zalo så det ikke blir flekker etter den også.

Skrevet

Jeg har fått av de utroligste ting med våtserviett. Blod, grønske og tomat, for eksempel. Verdt å prøve om du har det i huset.

Skrevet

Våtserviett funka her sist det ble tegna på veggen :P

Skrevet

Krapylet var jo skikkelig fint kallenavn på en baby!

Sånne som deg burde ikke få lov å hatt barn!

Skrevet
Krapylet var jo skikkelig fint kallenavn på en baby! Sånne som deg burde ikke få lov å hatt barn!

?

Skrevet

Haha...14.58 jeg håper du troller.... kjært barn har mange navn, og jeg elsker ham absolutt høyest uansett hva jeg kaller ham. ( Jeg har også kalt ham lille larve (etter lillelarve aldri mett) og lille bollemage. (Du vil derimot sannsynligvis aldri høre meg kalle ham prinsen eller gullklumpen.) )Til dere andre. Magic svamp fungerer desv. ikke. var det første jeg prøvde, ei heller zalo. Neglebørste og jif er det som har fungert best til nå, men det tar det ikke helt. Har lest om å bruke kondensfjerner eller sitron.... noen som har prøvd det? (HI forresten, hvis noen ikke skjønte det:) )

Skrevet

Jeg fikk faktisk ikke av kulepenn jeg. Sønnen min tegnet aldri, han hatet det. Så skulle vi flytte og bak sofaen fant jeg verdens søteste strekmann :) men han gikk ikke bort nei... jeg skrubba og gnei.

Skrevet

Våtserviett har tatt det her.

Ellers er vel kjerringrådet at spytt inneholder enzymer som løser opp det meste..

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
hva er magic svamp?

De svampene er helt utrolig :) elsker dem for de tar absolutt alt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...