Gå til innhold

hull til seler i voksi urban... ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny voksi urban pose, og ser at det er meningen det skal være hull til seler der. er det meningen at jeg skal skjære hullene selv? jeg må nemlig ha seler i vogna til minsten. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er meningen.. Men om du vil ha et tips, så ikke gjør det. :P Hullet blir veldig stygt etterpå, og da er det jo faktisk hull i posen. :s

Jeg angrer på at jeg gjorde det, for det ser stygt ut, klippet heldigvis bare hull i det ene hullet.

Ville heller kjøpt seler utenom, sånne man har over armene og rundt, så heller festet de til vognen på en måte.

Skrevet
Ja, det er meningen.. Men om du vil ha et tips, så ikke gjør det. :P Hullet blir veldig stygt etterpå, og da er det jo faktisk hull i posen. :s Jeg angrer på at jeg gjorde det, for det ser stygt ut, klippet heldigvis bare hull i det ene hullet. Ville heller kjøpt seler utenom, sånne man har over armene og rundt, så heller festet de til vognen på en måte.

Jeg kommer nok til å gjøre det uansett. vi må bruke seler på han, og jeg synes de selene som er i vogna er mye bedre å bruke enn det som man kjøper løse. vi bruker de i barnehagen hvor jeg jobber og jeg synes det ser grusomt ut å måtte ligge oppå de selene. dessuten skal han bruke posen til han blir ferdig med sovingen, og da trenger jeg jo ikke posen lenger, har jo kjøpt den for at den skal brukes så om den ikke blir så fin etterpå så gjør det ingenting. =) men takk for tipset! =)

Skrevet

Når du skal lage hullene, er det lurt å droppe saksa. Bruk heller en sånn sak som følger med symaskina til å stekke opp sømmet med, om du skjønner hva jeg mener. Da blir hullet fint. Og pass på å ikke komme utenfor de sømmene som er rundt hullene. Har du ikke sånn stekker, vil jeg tro en skarp kniv gjør samme nytten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...