Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Er nå hjemme fra sykehuset med ballongkateter.. 41 +3 dager.. Får modningspiller i morg om det ikke skjer noe.. Mensmurringer.. Noen som har erfaring med ballong?
Mini2012+happysurprise2013 Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg fikk ballongkateter 10 dager over. Min falt ut 9 timer etterpå. Den slangen ble tapet til låret, så den skulle dra litt når jeg beveget meg. Så hvis du prøver å gå litt, faller den nok kjapt ut. Igangsetting ble langtrekt for min del. Fikk ballong på en søndag, modningstabl på mandag, vannet og rier kom kl 5.00 på tirsdags morgen, og onsdag 5.30 kom hun. Håper det går litt lettere og fortere for deg:-D
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2012 Jeg fikk ballongkateter 10 dager over. Min falt ut 9 timer etterpå. Den slangen ble tapet til låret, så den skulle dra litt når jeg beveget meg. Så hvis du prøver å gå litt, faller den nok kjapt ut. Igangsetting ble langtrekt for min del. Fikk ballong på en søndag, modningstabl på mandag, vannet og rier kom kl 5.00 på tirsdags morgen, og onsdag 5.30 kom hun. Håper det går litt lettere og fortere for deg:-D Fikk du mye menssmerter etter der var satt inn? Har mye vondt nå..
Galadriel33 Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Jeg fikk også ballongkateter med første mann. Tips er som nevnt før å dra litt i slangen når du går eller er på do, dette kan gjøre fortgang på sakene. Jeg hadde veldig modnindsrier med ballongen så det er bare bra. Jeg måtte ha 3 tabletter før de kunne ta vannet på meg. Lykke til.
Mini2012+happysurprise2013 Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Ja, fikk endel i starten. Gjorde vondt en stund, og jeg lå endel på sofaen. Men det er nok for at det åpner seg, så ballongen får falt ut. Men det er veldig sjelden det kommer ordentlig rier av ballongen.men husk: når ballongen faller ut, er det minst 2 cm åpning:-D
Foccacia Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Ble satt i gang på termin pga svangerskapsforgitning. Jeg var ikke moden. De satte inn ballongkateter på kvelden, morgenen etter var jeg moden og hadde 3-4 cm åpning. De tok vannet, fikk ikke rier av meg selv så etter 4 timer hang de opp drypp. Han var ute 5 timer etter det
Ine-79 (j-06♥, 2 MA i 2009) Skrevet 22. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2012 Mye mensmurring og mange tak.. Men ballongen sitter... Håper på noe søvn før jeg blir lagt inn i morg.. Takk for svar.. ))
Julibaby-12 Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Jeg ble satt i gang med ballong. De satt inn ballongen en tirsdag formiddag. Hadde en del ubehag etter det, var vondt å bøye seg, sette seg o.l. Kom tilbake på sykehuset dagen etter og da tok de vannet. Fikk da drypp for å få i gang rier, men småen her ville ikke ut, så ble ks etter ca 12 timer.
Helenee Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Jeg ble satt i gang med ballongkateter 11 dager etter termin. Lå med den en natt. Hadde en del modningsrier i løpet av natten, og 4 cm åpning på formiddagen, da den ble tatt ut. De tok vannet, og riene startet med en gang. Noen intense timer senere fikk jeg holde den perfekte lille jenta mi i armene! :-) Masse lykke til!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 24. august 2012 #11 Skrevet 24. august 2012 høres heeeelt jævli ut assa......ser for meg den svære greia oppi der!! ha ha:) Lykke til og håper det skjer noe for deg snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå