verdens heldigste mamma Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Hva har dere bestemt dere for? Svar gjerne anonymt om dere ikke vil avsløre noen hemmeligheter :-)
eaglebeagle Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Her har vi bestemt oss for Ellinor. Det var pappa´n som kom med navnet, fordi hun blir nummer 5 i ungeflokken - og da ble vi plutselig litt lik denne store familien i en Tobjørn Egnervise mannen har sunget en del for tøys. Lurer på om den heter "Den glade familie". Jeg synes også det er fint, og passer godt til navnene til søsknene også (lillesøster som nå blir storesøster heter Sunniva).
verdens heldigste mamma Skrevet 22. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2012 Ellinor er kjempefint! Har tenkt på det selv. Men du må jobbe litt til for å komme på høyde med den glade familie ;-) De har 7! Trine, Truls, Per, Kristine, Lise, Ellinor, og stakkars han minste som bare går under "en bror fra i fjor"!
eaglebeagle Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Ellinor er kjempefint! Har tenkt på det selv. Men du må jobbe litt til for å komme på høyde med den glade familie ;-) De har 7! Trine, Truls, Per, Kristine, Lise, Ellinor, og stakkars han minste som bare går under "en bror fra i fjor"! he he, nok er nok her nå altså! Venter som søren på Ellinor som har lurt oss med sin ankomst snart en uke...
kommer nr3? Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 håpte å finne inspirasjon her,gullet er blitt 14 dager og er navnløs....så kanskje han blir "en bror fra i fjor" etterhvert
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 23. august 2012 #9 Skrevet 23. august 2012 Her har vi bestemt oss for Ellinor. Det var pappa´n som kom med navnet, fordi hun blir nummer 5 i ungeflokken - og da ble vi plutselig litt lik denne store familien i en Tobjørn Egnervise mannen har sunget en del for tøys. Lurer på om den heter "Den glade familie". Jeg synes også det er fint, og passer godt til navnene til søsknene også (lillesøster som nå blir storesøster heter Sunniva). Haha! Var der vi fekk Ellinor fra óg. Men ho er "bare" nummer fire, men absolutt siste. Og passer godt til søstera over i flokken som heite Gunvor.
På vei igjen <3 Skrevet 23. august 2012 #10 Skrevet 23. august 2012 Om pappa'n blir enig med meg skal han hete Timian
Mamma til Tuva:) Skrevet 23. august 2012 #11 Skrevet 23. august 2012 Vi er ikke enige, men igjen - vi vet ikke om det blir gutt eller jente før i september. Noen av de vi har snakket om er Oline (etter min oldemor), Sunniva (etter oldemoren til samboer) og eneste guttenavnet vi har er Henrik Datteren min heter Tuva:)
Mamma til ♂ - 2012 og ♂ 2016 Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Liam Andrè kommer gutten til å hete hvis det blir gutt tror jeg. (De sa på UL at det er mest sannsynlig en gutt, de var ikke sikker pga lite fotogen.) Faren er fornøyd med navnet, men jeg vil se på lille nurket før jeg bestemmer meg 100% tilfelle vi ombestemmer oss. Om dere skjønner.
Lullunutu Skrevet 24. august 2012 #13 Skrevet 24. august 2012 Håper og tror det blir Georg er tredje gutten, så synes det er vanskelige å finne enda ett guttenavn, det skal jo også passe med brødrenes navn og det synes jeg det gjør, pluss at det er oppkalling (noe som er viktig for meg, brødrene er også oppkalt). Blir det ikke Georg er det mulig det blir Viktor..
nr.4 på vei Skrevet 24. august 2012 #14 Skrevet 24. august 2012 Milla Emine skal jenta vår hete. Etter tre gutter var det litt vanskelig å velge ett navn ))
Nabla Skrevet 24. august 2012 #15 Skrevet 24. august 2012 Slenger meg med her... Vi sliter med å finne navn, men har heldigvis noen måneder igjen. Skal liksom passe med jenta jeg har fra før og hans to gutter... Vi venter ei jente i november. Sliter litt med at jeg jobber i barnehage og forbinder så mange navn til alle ungene som går der, eller har gått der... Har liksom ikke lyst å gi samme navnet til mitt eget lille nurk som man gjerne forbinder med en hel haug fra barnehagen.... :S Andre som sliter med det??
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 24. august 2012 #16 Skrevet 24. august 2012 Vi er ikke enige, men igjen - vi vet ikke om det blir gutt eller jente før i september. Noen av de vi har snakket om er Oline (etter min oldemor), Sunniva (etter oldemoren til samboer) og eneste guttenavnet vi har er Henrik Datteren min heter Tuva:) Ååååh; Oline er sånt eit nyyyydelig navn!
Mamma til snart 4 Skrevet 25. august 2012 #18 Skrevet 25. august 2012 Håper på Synne, men det er søren ikke lett! Liker Elise, Selma, Othelia og Maja også:-P
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 25. august 2012 #21 Skrevet 25. august 2012 Her blir det Oda Emilie:)
Gurine og gulla Skrevet 25. august 2012 #22 Skrevet 25. august 2012 Her tror jeg d blir enten Oline eller Samuel. Alt etter hvilket kjønn d blir
Gjest Tuyo Skrevet 25. august 2012 #23 Skrevet 25. august 2012 Om det blir jente så blir det Anna, gutt: så blir det Mads (om mannen blir enig )
3barnsmor_to_be Skrevet 25. august 2012 #24 Skrevet 25. august 2012 Det blir det ei Sarah, eller en Jarle. <3
Modesty Blaise. Skrevet 25. august 2012 #25 Skrevet 25. august 2012 Nå er vi bare på prøvestadiet, men Iben eller Haakon er det vi har bestemt oss for nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå