Gå til innhold

Dere som har bestemt navn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere bestemt dere for?

Svar gjerne anonymt om dere ikke vil avsløre noen hemmeligheter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi bestemt oss for Ellinor. Det var pappa´n som kom med navnet, fordi hun blir nummer 5 i ungeflokken - og da ble vi plutselig litt lik denne store familien i en Tobjørn Egnervise mannen har sunget en del for tøys. Lurer på om den heter "Den glade familie".

 

Jeg synes også det er fint, og passer godt til navnene til søsknene også (lillesøster som nå blir storesøster heter Sunniva).

Skrevet

Ellinor er kjempefint! Har tenkt på det selv.

 

Men du må jobbe litt til for å komme på høyde med den glade familie ;-) De har 7!

Trine, Truls, Per, Kristine, Lise, Ellinor, og stakkars han minste som bare går under "en bror fra i fjor"!

Skrevet
Ellinor er kjempefint! Har tenkt på det selv. Men du må jobbe litt til for å komme på høyde med den glade familie ;-) De har 7! Trine, Truls, Per, Kristine, Lise, Ellinor, og stakkars han minste som bare går under "en bror fra i fjor"!
he he, nok er nok her nå altså! Venter som søren på Ellinor som har lurt oss med sin ankomst snart en uke...
Skrevet

Ole Mathias eller Jenny Mathilde :)

Skrevet

håpte å finne inspirasjon her,gullet er blitt 14 dager og er navnløs....så kanskje han blir "en bror fra i fjor" etterhvert :(

Skrevet

Her har vi bestemt oss for Ellinor. Det var pappa´n som kom med navnet, fordi hun blir nummer 5 i ungeflokken - og da ble vi plutselig litt lik denne store familien i en Tobjørn Egnervise mannen har sunget en del for tøys. Lurer på om den heter "Den glade familie".

 

Jeg synes også det er fint, og passer godt til navnene til søsknene også (lillesøster som nå blir storesøster heter Sunniva).

 

 

 

Haha! Var der vi fekk Ellinor fra óg. Men ho er "bare" nummer fire, men absolutt siste. Og passer godt til søstera over i flokken som heite Gunvor.

Skrevet

Om pappa'n blir enig med meg skal han hete Timian :)

Skrevet

Vi er ikke enige, men igjen - vi vet ikke om det blir gutt eller jente før i september. Noen av de vi har snakket om er Oline (etter min oldemor), Sunniva (etter oldemoren til samboer) og eneste guttenavnet vi har er Henrik :) Datteren min heter Tuva:)

Skrevet

Liam Andrè kommer gutten til å hete hvis det blir gutt tror jeg. (De sa på UL at det er mest sannsynlig en gutt, de var ikke sikker pga lite fotogen.) Faren er fornøyd med navnet, men jeg vil se på lille nurket før jeg bestemmer meg 100% tilfelle vi ombestemmer oss. Om dere skjønner.

Skrevet

Håper og tror det blir Georg :) er tredje gutten, så synes det er vanskelige å finne enda ett guttenavn, det skal jo også passe med brødrenes navn og det synes jeg det gjør, pluss at det er oppkalling (noe som er viktig for meg, brødrene er også oppkalt). Blir det ikke Georg er det mulig det blir Viktor..

Skrevet

Milla Emine skal jenta vår hete. Etter tre gutter var det litt vanskelig å velge ett navn ;)))

Skrevet

Slenger meg med her... Vi sliter med å finne navn, men har heldigvis noen måneder igjen. Skal liksom passe med jenta jeg har fra før og hans to gutter... Vi venter ei jente i november.

 

Sliter litt med at jeg jobber i barnehage og forbinder så mange navn til alle ungene som går der, eller har gått der... Har liksom ikke lyst å gi samme navnet til mitt eget lille nurk som man gjerne forbinder med en hel haug fra barnehagen.... :S

 

Andre som sliter med det??

Skrevet

Vi er ikke enige, men igjen - vi vet ikke om det blir gutt eller jente før i september. Noen av de vi har snakket om er Oline (etter min oldemor), Sunniva (etter oldemoren til samboer) og eneste guttenavnet vi har er Henrik :) Datteren min heter Tuva:)

 

Ååååh; Oline er sånt eit nyyyydelig navn!

Skrevet

Samuel :)

Skrevet

Håper på Synne, men det er søren ikke lett! Liker Elise, Selma, Othelia og Maja også:-P

Skrevet

Her blir det Oda Emilie:)

Skrevet

Her tror jeg d blir enten Oline eller Samuel. Alt etter hvilket kjønn d blir :)

Skrevet

Om det blir jente så blir det Anna, gutt: så blir det Mads ;) (om mannen blir enig ;) )

Skrevet

Det blir det ei Sarah, eller en Jarle.

 

<3

Skrevet

Nå er vi bare på prøvestadiet, men Iben eller Haakon er det vi har bestemt oss for nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...