meg83 Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Vi har alltid brukt Libero, men har nå testet Rema-bleiene og er veldig fornøyd. 1) Finnes Rema-bleiene i større en str.5? 2) Hvordan er Coop-bleiene i forhold til Rema, og hvordan ligger de an prismessig?
Fru Blåbær Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 1. Vet ikke, har ikke sjekket. 2. Er veldig fornøyd med coop. Tror de koster ca 30 kr med medlemskort. Foretrekker disse fremfor rema sine, men vet ikke hvorfor. Jeg velger bleier og våtservietter som er svanemerket og parfymefri, og går for de billigste så lenge de oppfyller de første kriteriene.
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Bruker begge- og er kjempe fornøyd her også. Usikker på hvor langt Rema sine går, da guttungen har slutta med bleier!
ragna79 Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Her har vi prøvd både coop og Rema sine, Er veldig fornøyd med rema bleiene. De bruker vi på barnehagen. Hjemme er det up and go som gjelder sia han aaldri ligger i ro fant vi ut att det var enklest Har også prøvd coop sine, men synest disse blei veldig fort harde med litt urin i. En annen ting var att det han igjen så masse sånne små "kuler" på rompa etterpå. Så ikkje så veldig fornøyde med de her i gården;)
enda et lite gull Skrevet 23. august 2012 #5 Skrevet 23. august 2012 coop kom best ut i test av bleier som coop medlem betaler du kun 20 kr for en pakke! (30 kroner for ikke-medlem), og de inneholder dobbelt så mange bleier som libero og pampers:) er veldig fornøyd med coop bleiene, og anbefaler virkelig disse
Vilde2012 Skrevet 23. august 2012 #6 Skrevet 23. august 2012 Jeg må bare svare i denne tråden selv om vi hverken bruker coop eller rema sine bleier. Vi HAR brukt både coop og rema sine bleier over lengre tid før vi fant favoritten, og det er first price bleiene de har på Eurospar og Kiwi. Myke bleier som ikke lekker, og som er veldig rimelige. Coop sine bleier sluttet vi med fordi vi syntes de ble så fort harde når det kom urin i dem. Rema sine bleier husker jeg ikke i farten hvorfor vi stoppet å bruke, kan hende vi bare likte first price bedre. Anbefaler å prøve first price dersom du/dere ikke har gjort det.
Ane Elise Skrevet 24. august 2012 #7 Skrevet 24. august 2012 Hei, Vi har prøvd både Coop og Rema sine bleier, og er mest fornøyd med Rema, for Coop bleier syns jeg det er altfor hard, men hver sin smak og behag Har forøvrig aldri oppleve at det lekker med Rema sine bleier.
blå2010+rosa2013 Skrevet 24. august 2012 #8 Skrevet 24. august 2012 coop har gått opp i pris, 30kr for medlemmer nå. iallefall her jeg bor. er superfornøyd med de og rema sine, i tillegg til en type jeg kjøpte på bunnpris som jeg ikke husker hva heter nå i farta. (veldig lik coop sin)
mibella Skrevet 24. august 2012 #9 Skrevet 24. august 2012 Bruker coop! Synes det skal mye til før bleien blir hard jeg da, men kommer vel an på mengde tiss og tid mellom byttene. Grunnen til at jeg liker de best, er at de ikke blir ekle for lillemor ved at de føles klissvåte så fort hun skvetter litt. Veldig gode for ei frøken som har hatt lett for å bli sår. Aldri lagt merke til "klumper", som en nevner over her. Andre typer har jeg merket "drysser" litt, men jeg husker ikke hvilket merke det var. Sjeldent jeg prøver andre typer, men de gangene jeg har gjort det har jeg lagt merke til at de fortere lukter når det kommer tiss i. Men kan vel være vanesak også det da, for så vidt. Ellers er de, som nevnt, best i test og billige. Uten tvil favoritten her i hvertfall, som du sikkert ser
Gjest Leaf Skrevet 24. august 2012 #10 Skrevet 24. august 2012 Bruker bare Rema sine. Her koster de 14 kr pakken og det er billig for 50 bleier. I tillegg absorberer de godt, både avføring og urin. Ikke merker jeg at barnet mitt synes det er ubehagelig. Bruker de i barnehagen og, og har ikke fått noe negativ tilbakemelding Men ser det nevnes First Price bleier, så må kanskje prøve ut de
meg83 Skrevet 26. august 2012 Forfatter #11 Skrevet 26. august 2012 Gøy med mange svar Husker vi testa ut First Price og Landlord for nesten 2 år siden. Da syntes vi de var elendige og har holdt oss til Libero siden. Jammen godt vi tok til fornuft og testa ut Rema igjen Ingen som vet om det finnes str.6? Ser str.5 går opp til 25 kg, men synes de er litt små i str..?
MammaTilToTette + spire Skrevet 26. august 2012 #12 Skrevet 26. august 2012 Bruker mest coop sine, og er kjempefornøyd!! Og med snart 3 bleiebarn er det mye penger å spare også!!
Lilja77 Skrevet 26. august 2012 #13 Skrevet 26. august 2012 Coop er desidert best, og i tillegg billige! Synes trusebleiene fra Mummi og Libero er ganske praktiske på dagtid iblant også, men på nattan er det kun Juniorbleier fra Coop som holder her:)
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 26. august 2012 #14 Skrevet 26. august 2012 Coop har jo fått best i test og kan anbefalest på det sterkeste! Coop bleiene bruker vi i barnehagen og her hjemme. Og er superbillige! Supplerer litt med Liberobleier, men disse lekker dessverre om natta på junior. Så alt i alt er vi strålende fornøyd med Coop sine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå