Gjest Kira bjeffer! Skrevet 22. august 2012 #1 Skrevet 22. august 2012 Merker at mange av vennene mine ser fryktelig mye på tv på kveldstid. Det er nesten slik at de må skynde seg hjem hvis det er like før Greys eller et annet program starter. Og er vi midt i en telefonsamtale, så må de ringe opp igjen når det programmet de skal se på er ferdig. Vi ser svært sjelden på tv, bortsett fra barna som ser på barnetv. Så når vi skrur på tven, så står den gjerne på NRK Super fortsatt etter barnetv dagen før. Har ingenting i mot å se på tv, men synes det er så lite interessant for tiden. Og blir gal av å ha på tven i bakgrunnen hvis man ikke ser på. Hvordan er det hjemme hos dere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2012 #2 Skrevet 22. august 2012 Jeg ser lite på tv på kveldene, men har vært sykemeldt i snart 1 år og gått hjemme alene hele dagene så jeg tar opp alt jeg vil se og ser det på dagtid når det er lite annet å finne på. Vi ser noen ganger på tv når barna har lagt seg om vi ikke sitter på hver vår data hehe
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 22. august 2012 #3 Skrevet 22. august 2012 Jeg ser ganske mye på tv. Er alene hjemme hver kveld, 7 dager i uka, og da blir det endel tv-titting, men jeg velger aldri tv over sosiale ting som besøk eller skravling på telefonen og jeg følger ikke slavisk med på noen serier. Er mer av typen som ser på det som er akkurat der og da.
Gjest Miryks Skrevet 22. august 2012 #4 Skrevet 22. august 2012 Er dessverre altfor mye på dataen... :/ Fort gjort å bli sittende når en diskusjon plutselig er i gang her inne
pip pip Skrevet 22. august 2012 #5 Skrevet 22. august 2012 Ser altfor mye på tv, men nå er jeg hjemme hver dag uten barn også
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #6 Skrevet 22. august 2012 Ser altfor mye på tv, og ser jeg ikke på det, så står den å surrer i bakgrunnen. Tvn er ikke på på ettermiddagen da, men vil gjerne ha litt lyd i huset når jeg er alene på kvelden og gutten sover. Følger en del serier som jeg Må se, men lar det ikke styre livet mitt i den grad at jeg må avbryte sosiale ting.. (Jeg har jo opptaker.. Hahaha)
BareMas Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Tvn står alltid på, men hvor mye jeg faktisk får med meg er ett annet spørsmål. Jeg er absolutt ikke av typen "Mååå hjem til greys" eller andre ting, jeg følger strengt tatt ikke med på noe som går på tv. PC-bruk er ett annet tema
Magia Skrevet 22. august 2012 #8 Skrevet 22. august 2012 Ser mer på tv enn jeg trives med, egentlig. Syns det går så mye dårlig, men det er så lett å ty til tv'en i stedet for å gjøre noe fornuftig. I perioder er jeg så lei og irritert over at tv'en står på på kveldene her, at jeg tar en uke helt uten. Da er det så mye lettere å få ting gjort, og å kanskje gjøre noe mer meningsfullt som å lese bøker, sysle med noe hobbygreier osv.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #9 Skrevet 22. august 2012 Fint lite. Ser kun ting vi setter på opptak. Kan gå mange dager mellom vi ser på tv. Har ikke tv på stua :-) Kan ikke fordra at folk skal ha det som bakgrunnsstøy når de har besøk..
magica fra tryll Skrevet 22. august 2012 #10 Skrevet 22. august 2012 Ser nesten ikke TV. Har det aldri på..
Mandalas Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Jeg ser aldri på tv i den forstand at jeg ser på noe av drt som sendes på kanalene. Men jeg ser iblant på filmer og en veldig sjelden gang på serier jeg selv kjøper. Det er ikke det at jeg har så mye vettigere saker å gjøre, det er oftest dataen som opptar tida mi
Von Hertelhofen Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Nå for tiden er det ingenting jeg følger med på, så det er utrolig sjelden at tven er på. bruker tven til å se på filmer, men det er vel ca bare en gang i uken!
TPK Skrevet 22. august 2012 #13 Skrevet 22. august 2012 Ser vanligvis på TV fra eldste legger seg til jeg legger meg. Altså 19-23. Men i den samme perioden gjør jeg husarbeid o.l, så sitter ikke bare i sofaen, hehe. Men jeg velger aldri TV før sosiale ting!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #14 Skrevet 22. august 2012 Nei, ser nesten aldri på tv. Sluttet med det for 4-5 år siden. Har to serier på serieopptak (greys og criminal minds) som vi ser på kveldstid når det måtte passe. Utenom det ser jeg faktisk aldri på tv, ikke nyheter en gang. Ungene ser ikke barne-tv heller (men ser film innimellom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå