Gå til innhold

Hva kan det være med barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 6 åring som har hatt feber og hodepine hver 12 time ca søndags kveld - tirsdags formiddag. Fikk paracet og i full fart!

I går ble hun Værre og mer nedsatt allmenntilstand. Ikke spist mye på disse dagene.

Våknet i natt med mageknipe og feber og fikk paracet og litt mat og drikke.

Etter en time skrek hxn igjen og hadde da fått vondt i hodet.

Etter ca 30 minutter kastet hxn opp.

Jeg vet det er mye som går, men jeg syns det er så rart med disse to dagene med akutt hodepine og feber...

Har noen vært borti dette?

Legen våres har fri idag så da må jeg vente til legevakta åpner, ellers skulle jeg komme ut til legen i morra. Men syns det er lenge å vente...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

<p> </p>

<p align="left">Jeg ville helt klart dratt på legevakta med det du beskriver. Bedre en gang for mye enn en for lite!</p>

<p align="left"> </p>

<p align="left">Fra Nettlegen:</p>

<p align="left"> </p>

<p align="left"><font face="Arial"><b>Når er hodepine farlig?</b></font></p>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Hvis du får noen av symptomene nedenfor må du straks kontakte lege:</font></p>

<ul>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Plutselig sterk hodepine med kvalme, brekninger eller oppkast</font></p>

</li>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Bevissthetsendring (du føler deg sløv, blir vanskelig å vekke eller komme i kontakt med).</font></p>

</li>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Høy feber og nakkestivhet (haken kan ikke legges på brystet).</font></p>

</li>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Kramper</font></p>

</li>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Synsforstyrrelser eller synsproblemer.</font></p>

</li>

<li>

<p align="left"><font face="Arial" size="2">Problemer med å styre eller føle armer og ben.</font></p>

<div> </div>

</li>

</ul>

Skrevet

hmmm vet ikke hva som skjedde med innlegget mitt. Ihvertfall... Jeg ville ikke nølt med å dra på legevakta med sånne symptomer.

Skrevet

Ja den åpner ikke før kl 16 da...

Nå våknet hxn og var helt uttafor. Men med litt yoghurt og saft kviknet hxn til... Nå er hxn i form igjen...? Skjønner ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...