Gå til innhold

uff, det er synd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

at de fleste folk skjønner ikke forskjellen mellom RELIGION og RELIGøSE personer når de hater religionen for ting som religiøse personer gjør. Altså de må jo skjønne at det er ikke noe feil med religionen for eks. Islam, Kristndom osv, men feilien ligger jo i disse menneskene som utnytter relionen eller bruker religionen som unnkyldning på dumme ting de gjør...

Jeg blir så lei meg når folk sier at de hater islam, eller andre religioner for ting som folk gjorde...

utt vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, men vet at jeg ville si at ikke alle muslimer er onde personer om de tror på Allah og er muslimer. De er ikke som Bin Laden som du tror.

Ikke alle normdmenn er som Breivik eller som han andre som mis handla /misbrukte barn under 3 år på seksuelle måter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener tror jeg. Jeghater ikke muslimer eller andre mennesker men jeg Mener at vi som medmennesker må sette en stoppe for handlingene til mange av de veldig religiøse.

jeg menger vi kan ikke lukke øynene for barnemisshandlig, drap,kvinne undertrykkelse. Prap på homofile. æresdrap.

dette skjer i vårt land I DAG!

Unge Norske muslimer frykter å reise til foreldrennes hjemmland for de er redd for å bli giftet bort. Homifile er redd for å bli drept.

Møtte ei jente på 17 (Norsk stedsborger med relgiøse foreldre) i sommer som ble giftet bort i vår. Nå venter hun barn.

Men sånn helt ærlig tror du ikke verden hadde vært et roligere sted uten Islam?

Desverre er det alt formange muslimer som er ekstreme.

Skrevet

Alle religiøse ekstremister er potensielt farlige, etter min mening. Fordi de ved å bli fullstendig hjernevasket mister helt evnen til å tenke selv og foreta fornuftige vurderinger. De handler ut fra hva de tror Gud ville at de skulle gjøre. Ikke hva som er mest fornuftig i enhver situasjon. Når det gjelder PRAKTISERING av islam, så er det ikke å stikke under en stol at de fleste som praktiserer det har kvinnesyn som ikke hører hjemme i 2012, da mannen fortsatt er overlegen kvinnen. Kristendom ble praktisert på samme måte før, med fokus på den syndige kvinnen og mannen som sjefen over kvinnen, men det har avtatt betraktelig gjennom de siste tiåra.

Skrevet

Alle som er fanatiske er meget ubehagelige personer for min del. Om det er religion, dyrehold eller andre meninger er skitt det samme. Fanatiske mennesker er irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...