Gå til innhold

Tillit? *langt, men trenger sårt svar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man bygge opp tilliten i forholdet på nytt?

Det har vært små løgner, om hvor man har vært, hvem man har vært sammen med osv..

Ingen av oss har gjort noe galt (altså som utroskap ol.)

Det virker så uendelig vanskelig å komme seg ut av denne situasjonen=/

Vi elsker hverandre over alt på jord, og ønsker i fremtiden å skape en familie, selv om vi ikke er helt på samme punkt ang når det kommer til å skje, så er i alle fall jeg villig til å inngå kompromiss, jeg elsker han så masse, så å vente til han er kommet godt inn i den jobben han vil ha, er absolutt ikke det verste i mine øyne. Mens han igjen, føler han ødelegger så mye for meg ved å ikke være villig til å gi meg de tingene.

Nå har jeg nettopp startet i ny jobb, og endelig fått meg noen venner i denne byen, som jeg flyttet til for å bo med han. Men tilliten mangler i forhold til å ikke kjenne de jeg omgåes.. *fortvilt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Er det slik at du har "ofret" ditt tidligere liv for å reise å bo i en by med han hvor du ikke har kontaktnettverk? For det kan sette helt urealistiske forventninger til forholdet fra begges sider.... Han er sikkert kjemperedd for å skuffe deg, siden du tross alt har flyttet, og dermed "pynter" han på sannheter for at du skal føle deg komfortabel.

Når han sier han vil vente til han har kommet inn i drømmejobben før dere starter familie, hva betyr det? Er dette realistisk at han har gjort innen ca 1-2 år, eller ligger det mer 5-10 år frem i tid? Jeg tenker er at dersom han er usikker på dette må du kanskje belage deg på at han aldri vil dette....

Uansett tror jeg det er viktig at dere setter dere ned, når dere har det bra (altså ikke kjekler) og snakker ut om disse tingene. Min kjære og jeg pleier å snakke om alvoelige ting over middag når vi begge er i "komfort" sonene våre og føler oss trygge.

Første punkt er slutt på sannhetspynting. Neste punkt er kanskje å bli enige om hvilke forventninger dere har til dette forholdet ect. Ble litt langt dette....

Håper alt ordner seg for deg!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...