Gå til innhold

Hvor mange tv har dere i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 stk. Den ene er i stua, og den andre er på kontoret\gjesterom. Det er ikke kanaler på den engang, for den blir bare brukt til ps2.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har et litt rart hus der kjøkkenet er tre ganger så stort hverdagsstua og biblioteket også fungerer som gjesterom.

Vi har en TV 32 ommer tror jeg på hverdagsstua, en på vårt soverom (21 tommer, ca 15 år) og en på biblioteket (17 tommer, gammel PC skjerm).

Skrevet

Ingen :-) Vi ser på dvd`er på mannens mac, eller på streamingsider på nettet. Har ikke tid til tv titting egentlig...

Skrevet

vi har 3 stk nå, en i kjellerstua,stua oppe her også, er det en på guttungens rom.

vi ønkser oss også å ha en på kjøkkenet,når det blir pusset opp,også har vi lyst på en på soverommet, men vi føler det ikke er så lurt, får ikke sove i fred lissom....så får se.

men da blir det trådløst nettverk i huset asså...Kebas er kjekk sånn...

Skrevet

Vi har fire barn og ganske stort hus, så vi har både rom med tv og tv-frie rom.

Vi har en stue med tv og en stue uten tv.

Så har vi tv i kjellerstua, ingen har tv på rommene sine.

Vi har altså 2 stykker.

Skrevet

Vi har tre hengende på vegg. Stua og to soverom.

Skrevet

Vi har én TV og den er i stuen, men som straks flyttes til lekerommet. Vurderer en TV til som i såfall skal i kjellerstuen.

Skrevet

Vi har 2. En i stua, og en i kjellerstua / lekestua.

Har ikke planer om å gi ungene hver sin TV på rommene sine.

Vi har 3 stuer og 4 barn. Så om vi skulle fyllt opp alt, så hadde det blitt noen TV-er ;)

Skrevet

2 stk.

En i stua og en på loftstua - brukes av og til av tenåringene, ellers trener jeg mest til den på vinteren ;)

Skrevet

4, stua, kjellerstua, kjøkken og kontoret.

Skrevet

En i tv-stua og en i loftstua. I hverdagsstua har vi ikke tv, men ender alltid opp med å sitte i tv-stua etter ungene har lagt seg. Jeg vil i utgangspunktet ikke at ungene skal ha tv på soverommene sine, men det kan tenkes at den innstillingen forandrer seg når de blir eldre :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...