Gå til innhold

Var ikke dette en god idè? Eller finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på coops kundeavis og ser at de har tilbud på blant annet vinterstøvler - 2 par for 499.

Men jeg trenger jo bare ett par i vinter, har ett par ekstra vintersko fra før.

Så min idè var et skjema a`la det som helsesøstra har, med gjennomsnittlig vekstkurve, bare at det går på kles/skostørrelser!

Så kan du bare plotte inn - jente 16 mnd - bruker str 21 i august 2012 - finn oktober 2013, og så fikk du ut hvilken størrelse som er aktuell neste år! Hehehe. Så kan man handle mer når det er salg.

Noe å bryne seg på for den som er god på tall og statistikk. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn vokser så forskjellig og i rykk og napp at jeg ikke tror det kommer til å gå, jeg altså..

Skrevet

Du kan jo høre med venner som har barn, om kanskje de vil handle sammen med deg, for som du sier trenger du ikke kjøpe to i samme str. :)

Skrevet (endret)

Ville ikke tatt sjansen på det, nei. Barn vokser i rykk og napp.

Friends vintersko er forresten veldig dårlige. Blir fort våte, er kalde, stive og veldig glatte.

Endret av perlefisken
Skrevet

vi kjøper nok på det tilbudet etterhvert i høst. vi har to barn. men begge får to par hver. et de kan ha i bhg og et de kan ha hjemme. men blir nok bare to på dette tilbudet og to andre.

barn vokser veldig forskjellig. minste min bruker str 21 når vår eldste var i samme alder brukte han 24.

Skrevet

For å nevne skostørrelse... Gutten vår brukte 26 på ettårsdagen, og bruker fremdeles 26 nå som straks 20 måneder. Her snakker man gutt som har vokst i rykk og napp, ble stor tidlig, og roet ned etter hvert. Det kan komme lange voksepauser, eller det kan plutselig gå flere str opp. Nabogutten bruker samme str nå som han er 1 år, som det vår hadde da han var 4 mndr, og de regner med at han sikkert vokser mye i høst/vinter. Jeg ville ikke stolt blindt på noe skjema. Da kan du like gjerne stole på en eller annen her på dib som "ser" hva du bør kjøpe. ;)

Skrevet

Jo, også er det jo forskjell på skoa også, hvordan de er i str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...