Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Syns faktisk alle har det... Må være utrolig kjedelig å ha en vogn 90 % av Norges befolkning har. Skjønner egentlig ikke hvorfor de er så pupulære heller, syns det fins mange finere vogner enn disse. Hvilken vogn har du?
me_87 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal kjøpe meg en emmaljunga scooter. Jeg synes det blåe fargen er nydelig og når vognen virker grei itellegg så er jeg frelst.
GlemMegEi Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 jeg har tfk joggster twist med bag og sportsdel. superfornøyd:-)
ragna79 Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Har ei tfk og ei simo. Må bare si att jeg faller nok på den gode gamle simoen som den beste vogna ) Hadde tfk når han låg i bag, veldig fornøyd da.. men synest han vokste fort ut av bagen. var ikkje meir enn 5 måneder. Kjøpte da ei simo sports vogn, pga jeg ville ha han imot meg når han var så liten. På neste mann kommer jeg nok til å kjøpe bag til simo vogna )
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg har Emmaljunga Edge Duo, kjempegod og lun bag til vinterbabyer og lett å håndtere. Tvillingvogna blir nok også en Emmaljunga
bamby Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Blir Emmaljunga duo edge her og, beste vogna, svart med sølv på! Synes jeg ser alle mulige slags vogner rundtforbi, kjøpt min brukt, da er ikke Emmaljunga uoverkommelig i pris! de er jo dyre
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Har emmaljunga edge duo. Synes ikke det er kjedelig å ha lik vogn som mange andre. Det blåser jeg i altså! Jeg visste ikke at den var så populær heller når jeg kjøpte den. Er ikke så oppdatert på barneutstyr, men var på babybutikken og "prøvekjørte" forskjellige vogner, og syntes emmaljunga virket mest robust og stabil, og den har en stor deilig bag. Den eneste ulempen jeg kommer på er at den er litt tung.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Emmaljunga duo edge kjøpte jeg i 2004 og har brukt den frem til nå til nye barn. Den har vært perfekt i alle år :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Vi hadde egentlig bestemt oss for Simo vogn, men da vi var på butikken for å kjøpe likte ikke mannen å kjøre den. Han syns den var for lealaus med den gyngen i håndtaket så vi begynte å prøvekjøre og se på andre vogner. Mange av de som blir anbefalt her inne er jo så små! Jeg skjønner ikke hvordan man får plass til en baby og skinnpose oppi de små bagene? Og hva er egentlig greia med tre hjul? Når man slipper styret med en hånd, skjener den jo til siden med en gang? Så etter testkjøring og total vurdering, havnet vi også på Emmaljunga Duo Edge. Vi har god plass i bilen, så det at den er stor spiller ingen rolle. At mange har lik, spiller heller ingen rolle - det er uansett fler som har ulik
Magia Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Ser ikke på vogn som noe uttrykk for min personlige stil. Det er ikke en accessory liksom, så jeg tenker ikke så mye over om jeg har lik vogn som alle andre. Kunne godt bare vært én type vogn, så hadde jeg sluppet å stå og svette og banne i babybutikken fordi det var tusen vogner der og jeg ikke visste hva jeg så etter. For meg var det viktig at den hadde hjul, helst fire, og at det var plass til en unge. Og at den ville kunne trille på all slags føre, da vi triller mye. Da ble det emmaljunga gitt!
Tovehvit Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 Ville egentlig ha en emmaljunga edge duo, men havna på en basson et eller annet istede^^
min<3 Skrevet 21. august 2012 #13 Skrevet 21. august 2012 Da vi skulle ha vogn var det eneste jeg visste at jeg ville ha vogn med fire hjul. Leita rundt i barnevogn jungelen og ble ikke klokere. Til slutt var det faktisk moren min som foreslo emmaljunga for den hadde visstnok vi når jeg var liten. Har Emmaljunga city gross. Er kjempe fornøyd med vogna. Hva andre har bryr ikke jeg meg om.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 Det er vel en grunn til at Emmaljunga er så populær? Tviler på at det er fordi "alle andre har den"...
<3 Baby 11+12 Skrevet 22. august 2012 #15 Skrevet 22. august 2012 Jeg har brio happy duo,brio go, og babyjogger city select. Superfornøyd med de:) Liker ikke emmaljunga,hverken utseendemessig eller å trille:/
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #16 Skrevet 22. august 2012 Jeg har en Teutonia Mistral som jeg brukte med nr 1.Gidder ikke kjøpe ny da den ikke er slitt,var den letteste vogna på markedet og kan snus begge veier. Elsker den vognen;)
SiriViri Skrevet 22. august 2012 #17 Skrevet 22. august 2012 Bugaboo, emmaljunga er altfor klumpete! Alt avhenger litt av hvor man bor, transportmiddel, føre osv. I by med smale fortau, på trikk og opp og ned trapper funker bugaboo som en drøm. Ha på vinterhjul Evt snu vogna så vips så kan man traske i marka. Aldri skjønt den Emmaljunga greia
Lille- MO Skrevet 22. august 2012 #18 Skrevet 22. august 2012 Jeg har emmaljunga mondial, limited edition(ikke valgt selv).. det er kun produsert 300 av denne vognen i hele verden, så er nok ikke 90 % av norges befolkning som har makan og det spiller ingen rolle hvor mange som har samme merke på vogna, jeg synes den er utrolig fin, stor og trygg, god å bruke, innebygd myggnett, det er stor plass i både bag og sportsdel, den er enkelt å håndtere og praktisk i fht å snu i begge retninger
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #19 Skrevet 22. august 2012 Har emmaljunga edge duo. Synes den er god som bagvogn, men sportsdelen er jeg ikke veldig fornøyd med. Og bagdelen brukes jo ikke særlig lenge, så om jeg skulle valgt på nytt ville jeg ikke brukt fullt så mye penger på det, men heller mer på en god sportsvogn.
klg,2 boys now:) Skrevet 22. august 2012 #20 Skrevet 22. august 2012 Det er jo en type vogn som har vært populær i mange år.tviler at det er pga alle har den.de er gode stabile vogner av bra kvalitet. Var i København i helga der så jeg bare emljunga vogner der også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå