Gå til innhold

flere som enda venter på skattepengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter fortsatt.håper di kommer denne uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg venter, men de kan jo komme alt fra nå til oktober så er ikke utålmodig enda jeg da. Eller er det pengene som skulle kommet i Juni du fortsatt venter på?

Skrevet

venter på oppgjøret ,fikk foreløpig beregning i mars og etter det har jeg ikke hørt noen ting.veit di kan komem til 17 oktober,men blir jo til at man venter,det er en del penger det er snakk om,ivertfall for meg

Skrevet

Jeg venter også!! Blir gaaal! Hvilken dag i uken er det egentlig de kjører ut? Det står på altinn at det er ukentlig puljer...

Skrevet

etter hva skatteetaten sier er det kjøringer 22 og 29 august...hver onsdag etter det helt fram til 17 oktober

Skrevet

Hmm... # 5: Hvordan vet du det? Flott hvis det stemmer, slik at man kan ha noen datoer å forholde seg til for å sjekke altinn. Men i denne linken står det at det er ukentlig utsending av oppgjør:S

http://www.dinepenge...re-naa/20261641

Skrevet

etter hva di sier når jeg ringer di på 80080000 så stemmer ikke den artikelen.det er ikek bare di vanskligste selvangivelsen igjen,eks jeg har ingen forandringer,det stemmer med ukentlige utkjøringer,det er onsdager di legger det ut på ,altså 22 og 29 august,5,12,19 og 16 september eller 3,10 17 oktober

Skrevet

Jeg fikk melding idag om at skatteoppgjøret mitt var klart.

Så tror nok at så snart det er klart så får du det:)

Skrevet

Mange jeg vet om som har fått oppgjøret uten å få mail/sms først...

Skrevet

ingen sms,mail eller noe på altinn,da er det vel ikke min tur denne uka heller:-(

Skrevet

jeg også, får nesten ikke penger igjenn,men er oppgjøret jeg trenger....

Skrevet

lurer på om vi kunne gjordt sånn tilbake,hmmm jeg veit ikke når jeg betaler rest skatten men engang før 17 oktober 2013 lissom

Skrevet

Ingenting hos meg heller.... Hvofor i alle dager går de ut å sier at det bare er de kompliserte oppgjørene igjen???

Skrevet

Aargh, er i samme situasjon selv - venter og venter - får igjen en del penger, og vil så gjerne bli ferdig med å ta lappen! Mitt oppgjør er også helt enkelt, og jeg har alltid fått i juni tidligere! Er iallefall en liten trøst at jeg ikke er den eneste...

Skrevet

Jeg fikk mail fra skatteetaten 3 aug , om at oppgjøret var på vei. 14 aug var det tilgjengelig på altinn og i dag fikk jeg utbetalt tilgodebeløpet.

Skrevet

Jeg vet ikke enda om jeg får igjen eller må betale tilbake. Blir kjipt hvis jeg må tilbakebetale rett rundt juletider, hvis oppgjøret kommer 17. oktober.

Skrevet

Mitt oppgjør er også helt enkelt, men siden jeg er gift med en selvstendig næringdrivende mann som eier ikke mindre enn to selskaper tar det sin til gitt. Jeg får jo ikke mitt heller før hans er ferdig, siden ektefeller lignes mot hverandre...

Jeg har gitt opp å vente, satser på 17.oktober og tar det som en bonus om det kommer før.

Skrevet
Mitt oppgjør er også helt enkelt, men siden jeg er gift med en selvstendig næringdrivende mann som eier ikke mindre enn to selskaper tar det sin til gitt. Jeg får jo ikke mitt heller før hans er ferdig, siden ektefeller lignes mot hverandre... Jeg har gitt opp å vente, satser på 17.oktober og tar det som en bonus om det kommer før.
'

Du kan be om å bli lignet for deg selv når mannen din har selskaper. Det er hovedregel (automatikk) i at man som ektepar blir lignet under ett, men det er ingenting i veien for å bli lignet hver for seg hvis man ber om det.

Skrevet

skjønner heller ikke hvorfor di sier at det bare er di vanskelige igjen,jeg har ingen forandringer og mannen har kun en liten forandring,aldri vært noe problem før

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...