Gå til innhold

Trille til eldre barn - hva anbefaler dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Emmaljunga-vogn som jeg er superfornøyd med, men den er jo ikke så praktisk på reise..

 

Jeg føler jeg går meg helt vill i vognjungelen, og aner ikke hva jeg skal skaffe av liten trille...

 

Den bør være komfortabel, mulig å sove i, og ikke helt spinkel heller.. Har en bitteliten paraplytrille som treåringen kan hive rumpa nedpå hvis han er sliten, men tenker på noe til minstemann..

 

Noen som kan anbefale? Evt med link?

 

Stor takk på forhånd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Quinny Freestyle som jeg fortsatt bruker til min 2 og 1/2-åring. Bruker den sommer som vinter, i byen, i skogen, på fjellet og i marka. Hun sover i den ute, den kan legges helt ned, lett å slå sammen for bil, god å trille (også i snø) og en vogn vi er veldig fornøyd med.

Skrevet
Har Quinny Freestyle som jeg fortsatt bruker til min 2 og 1/2-åring. Bruker den sommer som vinter, i byen, i skogen, på fjellet og i marka. Hun sover i den ute, den kan legges helt ned, lett å slå sammen for bil, god å trille (også i snø) og en vogn vi er veldig fornøyd med.

 

Glemte linken: http://www.quinny.com/at-en/products/strollers/freestyle

Skrevet

Takk for svar.-) Husker dere hva dere betalte?

Skrevet
Takk for svar.-) Husker dere hva dere betalte?

 

Jeg kjøpte min brukt for 1000,- Var veldig pent brukt til 1 barn så jeg slo til :)

Litt usikker på nypris, men jeg tror den ligger på rundt 3500,-

 

#3 (og #4)

Skrevet

Jeg kjøpte min Maclaren på biteringen.no som er linket til, og betalte samme pris som er nå 2980kr, også kommer frakt på ca 200 i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...