Gå til innhold

et år med sparing.. går det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et håp om å kunne spare, samt betale ned mer på gjelda mi... Men trenger tips fra dere.. det kan være alt mulig. Gaver, mat, ting å finne på osv..

Så langt ser budsjettet ut til å bli 16200 i faste utgifter i måneden, og 5000 på mat og hus/hjem..

Kom med masse tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få se de faste utgiftene dine per måned. Og si hvor mange dere er i husstanden, så kan vi se hvor du kan kutte.

Si også om du eier eller leier, og om du har bil eller ikke, også om det er noen barn med barnetilsyn.

Om du oppgir inntektene dine i tillegg er det fint.

Skrevet

Lån 4500+1650

Bhg 2530

Sfo 2300

Diverse regninger 4500

Forsikringer 1200

Mat 5000

Inntekt variabel fra 20-25000

Leier, men har ikke desse utgiftene står kun sambo for, og jeg resten.

Skrevet

Vi er 4, 2 voksne og to gutter i beste voksealder 5 og 7

Skrevet

Jeg bare satt over 5-10000,- i mnd... og vips sparer jeg 100 000,- i året.

(måtte få opp egenkapital pga mangel på kausjonister..)

Fortsatte sånn jeg, og anser det bare som penger jeg ikke har -da må det jo gå. :) Handler på kiwi og sånn, ofte firstprice eller tilbud (la det gå sport i det)

Men vi har faktisk ganske romslig økonomi, og unner oss masse godt :)

tjener utebetalt ca 22-25 000 i mnd.

Skrevet
Jeg bare satt over 5-10000,- i mnd... og vips sparer jeg 100 000,- i året. (måtte få opp egenkapital pga mangel på kausjonister..)

Haha, ja, hadde det bare vært så lett! At man bare valgte et stort beløp og satte det bort ;)

Skrevet

Heh Ja du sier noe, men hr vel satt meg et mål om å spare 2500-3000 kr i måneden, og betale ned mer på diverse.. etter jul blir variabel inntekt på mellom 26000- 29000 per måned så vil spare for fult då.. men treng tips til måter å berike livet billig med lite penger egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...