Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg kommer meg ikke dit før fredag eller lørdag, håper ikke det er utsolgt da, noen som har vært der og opplevd at det var utsolgt, denne uka? Mye igjen?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg kommer meg ikke dit før fredag eller lørdag, håper ikke det er utsolgt da, noen som har vært der og opplevd at det var utsolgt, denne uka? Mye igjen? haha dumme iPad, mente så klart JANUS SALG
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Atte hæ? Damnyouautocorrect? haha:-) riktig!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Ingenting er utsolgt. Det blir det nesten aldri.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 var der idag her jeg bor og det var noen str som var mer utplukket enn andre, men regner med de har på lageret
Nordhagenjentene :) Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Her i Elverum var det mandag kl 16 igjen 4 pakker med 4 år og 1 pakke med 2 år......... Tvitvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå