Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Hva skal jeg gjøre? Jeg glemte å skrive etternavnet så står kun fornavnet og tlf. nr til meg og mannen. Gjør det noe?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Hva skulle det gjøre? Kalles barna "Unge Herr Martinsen" etc i barnehagen slik at de ikke vet hva de heter?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Så lenge det ikke er 5 unger med samme fornavn i barnehagen spiller vel ikke det noen rolle?
Gurine og gulla Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Gjør ingen ting d.... Om der er flere barn med samme navn, så har kanskje de etternamnet på sine klær, og da klarer bhg personalet og skille klærna
Miss Honey Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 skrev bare fornavnet med vilje jeg enkelt og greit
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg har i 4 år med barnehagebarn kun skrevet fornavnet på vaskelappen, og har (bank i bordet) aldri mistet noe mer enn noen sokker og et par truser Så det trenger ikke være nødvendig med alt av personalia på disse lappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå