Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Vi vurderer privat ul hos Oslo Akutten. De har lavest pris utfra de vi har funnet i Oslo området, men vi vil jo gjerne til et sted som ikke er fullstendig håpløse og.. Er snakk om vanlig ul ca uke 15.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Kan jeg spørre hvorfor dere vil ta vanlig ul privat i uke 15 når dere får det dekket et par uker senere? Vil ellers anbefale dr. Molnar på Majorstuaklinikken, han er veldig nøye og flink.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Vi får ikke vanlig ul før i uke 21, og mannen er utålmodig og nyskjerrig. Vi hadde planlagt tidlig ul, men det ble aldri.
mamma_til_gutt Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Ikke så fornøyd... Var for ganske nøyaktig ett år siden. Gjorde i og for seg jobben, men fra jeg ble hentet på venterommet til jeg var ute igjen tok det 9 minutter... Bedre å betale litt mer og få en hel halvtime synes jeg! Men om alternativet er ingen ul er det absolutt godkjent altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå