Barn 4 :) Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 - Vogn me tilbehør - sprinkelseng me tilbehør - vugge me tilbehør - stellekomode - sengkle - tepper - kle - ullpose til vogna - kluter og gulpekluter/gaskluter Må kjøpe : - bilstol - brystpumpe og flasker ( skal amme men av erfaring so må eg pompe i tilleg dei første vekene) - bleier - shampoo og badesåpe/olje - salver - ammeinnlegg - babysitter Er snart 6 år siden sist so føler meg litt sann førstegangs her ka meir trenge enn sann dei første vekene??
mammas skatter <3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Et lite tips vist du har babycomfort i nærheten, så kom de med tilbud på bilstoler i dag. 1000 kr i avslag med base.
Barn 4 :) Skrevet 21. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2012 Eg har funne bilstol.. sann be safe.. den kosta 3500 kr !! vi skal ikkje ha me base.. berre helt vanlig... men takk for tipset
Piipii Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1345575602' post='144480849] - Vogn me tilbehør - sprinkelseng me tilbehør - vugge me tilbehør - stellekomode - sengkle - tepper - kle - ullpose til vogna - kluter og gulpekluter/gaskluter Må kjøpe : - bilstol - brystpumpe og flasker ( skal amme men av erfaring so må eg pompe i tilleg dei første vekene) - bleier - shampoo og badesåpe/olje - salver - ammeinnlegg - babysitter Er snart 6 år siden sist so føler meg litt sann førstegangs her ka meir trenge enn sann dei første vekene?? Vi har i tilegg kjøpt vippestol, bæresele, lekegring og tisseunderlag
Barn 4 :) Skrevet 21. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2012 [quote name=Barn 3 ' timestamp='1345575602' post='144480849] - Vogn me tilbehør - sprinkelseng me tilbehør - vugge me tilbehør - stellekomode - sengkle - tepper - kle - ullpose til vogna - kluter og gulpekluter/gaskluter Må kjøpe : - bilstol - brystpumpe og flasker ( skal amme men av erfaring so badesåpe/olje - salver - ammeinnlegg - babysitter Er snart 6 år siden sist so føler meg litt sann førstegangs her ka meir trenge enn sann dei første vekene?? Vi har i tilegg kjøpt vippestol, bæresele, lekegring og tisseunderlag Tisselaken ha eg og resten kjøpe eg etterkvart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå