Gå til innhold

Egenmelding eller sykemelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er lurt å gjøre dersom man er borte fra jobb i et par dager pga helsemessige årsaker. Bør man skaffe sykemelding framfor å bruke egenmelding. Jeg begynte på "nytt" igjen angående egenmelding for en mnd siden, og har ikke brukt noen til nå. Er i IA bedrift, og har 24 dager på et år. Skal nevnes at jeg blir å gå ut i mammapermisjon ved årsskifte..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ville jeg brukt egenmelding.

Skrevet

Hadde tatt egenmelding.. Så slipper man tur til legen..

Skrevet

Ser ikke poenget med sykemelding før man har brukt opp retten til å bruke egenmelding.

Skrevet

Egenmelding om det er kortvarige ting, som omgangssyke, influensa osv.

 

Sykmelding om det er langvarige plager, evt når man har brukt opp egenmeldingsdagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...