Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Hva er lurt å gjøre dersom man er borte fra jobb i et par dager pga helsemessige årsaker. Bør man skaffe sykemelding framfor å bruke egenmelding. Jeg begynte på "nytt" igjen angående egenmelding for en mnd siden, og har ikke brukt noen til nå. Er i IA bedrift, og har 24 dager på et år. Skal nevnes at jeg blir å gå ut i mammapermisjon ved årsskifte..
Mammantil1ermannogdag9snup Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hadde tatt egenmelding.. Så slipper man tur til legen..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Ser ikke poenget med sykemelding før man har brukt opp retten til å bruke egenmelding.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Egenmelding om det er kortvarige ting, som omgangssyke, influensa osv. Sykmelding om det er langvarige plager, evt når man har brukt opp egenmeldingsdagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå