rosa*blå+rosa i nov -12 Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg har bestemt meg for babyjogger med comfort+ bag. Litt skeptisk til bagen til novemberbarn,men de nye bagene er større så da satser jeg på at det går bra vogner jeg har hatt til de andre barna er simo kombi,quinny og teutonia mistral
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Nestemann får TFK. Joggster twist tenker jeg. Er helt frelst av størrelsen på vogna. Og at den i tillegg blir såpass liten tross i størrelsen. Den er jo lang i ryggen og bred, men likevel liten sammenalgt.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Har TFK Joggster twist nå, og brukte Teutonia Spirit til førstemann.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 jeg elsker vognen jeg har simo duo, liker at den er romslig og stødig. Gutten min sover kjempebra i den og liker at kalesjen er så stor som den er.. Trengte en stor bag derfor valgte jeg duo, bagen var større enn kombi..fikk augustbarn og trengte jo bagen hele vinteren..genial ute i snøen og i skogen..bare elsker vognen min
Hybelkanina Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Har kjøpt TFK joggster twist til nestemann og gleder meg til å få testet den skikkelig ut når han kommer!
xenja Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 har skaffet med en bugaboo cameleon gleder meg til å ta den i bruk
me_87 Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Tfk vognen var ikke en vogn jeg var fornøyd med hvertfall,den ble fort solgt igjen. Emmaljunga scooter er vognen jeg vil kjøpe nå.
siljeas Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 emmaljunga edge duo i brunt med blomster :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå