Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Vet ikke helt om jeg synes det er mest flaut eller smigrende jeg, hehe... Men morsomt i hvert fall! Tok med elevene mine bort fordi de skulle fotograferes. Da vi kom bort var fotografen sur fordi vi kom inn feil inngang, og jeg gikk bort og beklaget. Han så på meg og spurte på en ganske overlegen måte om jeg kunne ta ansvar for å gi beskjed til de andre klassene om at de måtte gå andre veien. Joda, greit det. Stusset litt på måten han snakket til meg på, men tenkte ikke mer på det. Vi går rundt, og fotografen kommer bort til meg igjen, denne gangen enda mer utålmodig og spør gretten: "Kommer ikke læreren deres snart?". Holdt på å le meg i hjel... Jeg er altså 31 år og har fire barn Og elevene mine går i 10. klasse! Andre med morsomme, rare eller pinlige opplevelser ang å bli tatt for å være helt gal alder?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Ha ha, så bra! Hvordan reagerte fotografen da han skjønte du var læreren?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Oi, det er nok kanskje litt på grensen av hva jeg hadde syntes var greit, egentlig. Er 33 år selv og har syntes det har vært flaut å bli bedt om leg for å kjøpe øl...
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2012 Jeg reagerte jo med å først måpe litt, og så sprute ut i latter. Skikkelig. Var flere av elevene som begynte å le også. Den kom bare totalt uventet på meg. Gret nok at jeg ofte får høre at jeg ser yngre ut enn jeg er, men 15-16 år var litt drøyt synes jeg Fotografen skjønte jo at han hadde bommet når alle lo, men tok det med godt humør heldigvis
Nikamo Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Hey, for en egoboost da! (Selv om 15-16 kanskje er i yngste laget... ) Har aldri opplevd noe lignende gitt, selv om noen av de jeg går på skole med trodde jeg var i slutten av 20-åra... Jeg er i slutten av 30-åra, så jeg tar det jeg kan få
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Går du kledd i dongeri og conversesko, eller joggesko? Jeg jobbet på en videregående skole da jeg var noen og tjue. Litt vel ungt kanskje... Hørte elever som kommenterte seg imellom; "Hvor gammel er hu der egentlig?" Litt pinlig. De syntes visst jeg så ut som en tenåring.
Gjest Mentha Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 (endret) Blir bare lykkelig hver gang jeg står med en vinflaske i hånda på polet og blir bedt om leg i en alder av 31 Ellers ikke mye å skrive hjem om gitt. Ble spurt om leg en gang da jeg skulle kjøpe snus for gubben og hadde problemer med å huske hvilken type han skulle ha. Ble stående og stotre litt og si at "Njaaa det er noe ekstra sterk noe, og så er boksen litt sånn svart med noe greier på lokket, lissom" Og så avslutte med en litt flau latter. Huff, velartikulert! Endret 21. august 2012 av Mentha
Gjest Ziva Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Ble bedt om legitimasjon på vinmonopolet. Smilte pent og viste det frem :-) Dama ble en smule brydd da hun oppdaget at jeg var 41
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2012 Går du kledd i dongeri og conversesko, eller joggesko? Jeg jobbet på en videregående skole da jeg var noen og tjue. Litt vel ungt kanskje... Hørte elever som kommenterte seg imellom; "Hvor gammel er hu der egentlig?" Litt pinlig. De syntes visst jeg så ut som en tenåring. Jeg er ganske kjedelig i klesveien, hehe.. Jeans og joggesko ja, og med en vanlig topp til. Føler ikke at det er barnslige klær akkurat, men ikke akkurat sofistikert heller
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Jeg har jobbet som fagarbeider på en skole og blitt tatt for å være elev opp til flere ganger (jeg er snart 30). Blitt kjeftet ut av vikarlærer for å forlate klasserommet, foran en hel 10. klasse. Da ble jeg sur, og det var fryktelig flaut.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2012 Jeg har jobbet som fagarbeider på en skole og blitt tatt for å være elev opp til flere ganger (jeg er snart 30). Blitt kjeftet ut av vikarlærer for å forlate klasserommet, foran en hel 10. klasse. Da ble jeg sur, og det var fryktelig flaut. Oi, jeg tror jeg hadde begynt å le jeg, hehe... Er blitt tatt for å være elev en gang tidligere, men da var jeg mye yngre (26 år) og det var på en videregående skole. Skjønt, jeg var gravid i uke 30-31 med nr 3 Var rektor som lurte på hvorfor jeg gikk og vaste i gangene når det var time, han ble nok mye mer flau enn meg da jeg forklarte at jeg var student som hadde praksis
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #13 Skrevet 21. august 2012 Jeg var 25 da jeg opplevde noe lignende. Var nyutdannet lærer og hadde mine første arbeidsdager på en stor barne- og ungdomsskole i Oslo. Jeg hadde min andre inspeksjon og jobben min gikk da ut på å "pushe" ungdommene ut fra gangene og ut i skolegården. Når jeg hadde fått alle ut så gikk jeg inn for å ta en siste sjekk. Da møter jeg på en eldre lærerinne som ser surt på meg og sier med streng stemme: Hva gjør du inne? Hvem er læreren din? Jeg ble helt måløs og sa med forsiktig stemme at jeg var ny lærer ved skolen. Hun ble sprutrød og enda i dag vil hun ikke vedkjenne at dette skjedde. Hehe.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 Jeg har jobbet som fagarbeider på en skole og blitt tatt for å være elev opp til flere ganger (jeg er snart 30). Blitt kjeftet ut av vikarlærer for å forlate klasserommet, foran en hel 10. klasse. Da ble jeg sur, og det var fryktelig flaut. Oi, jeg tror jeg hadde begynt å le jeg, hehe... Er blitt tatt for å være elev en gang tidligere, men da var jeg mye yngre (26 år) og det var på en videregående skole. Skjønt, jeg var gravid i uke 30-31 med nr 3 Var rektor som lurte på hvorfor jeg gikk og vaste i gangene når det var time, han ble nok mye mer flau enn meg da jeg forklarte at jeg var student som hadde praksis Jeg ble så paff at jeg ikke klarte å le. Jeg hadde hatt vikarlæreren på samme skole 14 år tidligere også. Vaktmesteren trodde en gang jeg hadde vært og stjelt nøkler siden jeg hadde låst meg inn på et rom midt i friminuttet. En annen jeg jobbet sammen med fikk kjeft av en lærer i kunst og håndtverkstimen for og ikke ta frem strikketøyet sitt:)
Mandalas Skrevet 21. august 2012 #15 Skrevet 21. august 2012 Hahaha! Det var litt drøyt da! Da jeg var 22 år og gravid med nr to (syntes i og for seg ikke) ble jeg tatt for å være under 13 år på en ferje. De skrev automatisk ut barnebilletten for meg. Det var vanvittig pinlig syns jeg. Også har jeg de mer klassiske som å bli spurt om jeg skal ha barnebillett på bussen når jeg er ti år over den aldersgrensen, men de spør hvertfall først
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå