min<3 Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Men gjelder regelen for en feberfri dag før b.hage selv om feberen skyldes tannfrembrudd?
<3 2G <3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Jeg hadde sett an almentilstanden på barnet.
valkyrien Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Feber skyldes aldri tannfrembrudd. Om noe, så er det omvendt, at tennene kommer når barnet har feber.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Jeg sender mine barn i barnehagen viss det er tenner og sier at barnet holder på med tenner og kan virke litt varm(sjekker om feber før levering),ømm i munnen(pga maten)og suggling(som har vært forferdelig med jekslene.) De fleste vet hvordan det virker når mange barn får tenner, hvertfall i min barnehage. Ellers kan du jo holde barnet hjemme en god del mens tenner er på vei...................
min<3 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2012 Feber skyldes aldri tannfrembrudd. Om noe, så er det omvendt, at tennene kommer når barnet har feber. Aha, jeg er vranglært. Så da er det selvfølgelig en annen grunn til feberen og grunn til å holde hjemme litt ekstra.
min<3 Skrevet 21. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg sender mine barn i barnehagen viss det er tenner og sier at barnet holder på med tenner og kan virke litt varm(sjekker om feber før levering),ømm i munnen(pga maten)og suggling(som har vært forferdelig med jekslene.) De fleste vet hvordan det virker når mange barn får tenner, hvertfall i min barnehage. Ellers kan du jo holde barnet hjemme en god del mens tenner er på vei................... Ja det er sant. Tenner har stort sett gått veldig fint med unntak av et par jeksler i sommerferien. Han er tydelig plaget nå, så får heller gi beskjed i b.hage i morgen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Det er sant det, at feberen ikke skyldes tannfrembrudd, men tennene kommer lettere frem når barnet har feber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå