Mammapudding Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Jeg skal i mr i en annen by og samboern pleier å kjøre meg dit..vi får alltid tilbake penger for km og parkering ved sånne turer... Men så lurer jeg på hvem jeg skal spørre for å få dokumentert at jeg trenger ledsager? Er det de jeg skal til eller legen min eller den som henviste til mr? Har aldri tenkt på at kanskje samboern kan få dekt litt av det han taper på å ta seg fri for å bli med meg før Vet ikke om de vil godkjenne det altså, men skader jo ikke å spørre
<3 2G <3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 http://www.pasientreiser.no/reise-uten-rekvisisjon/dekning-av-reiseutgifter/ Står under ledsager
Mammapudding Skrevet 21. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2012 Der står det må dokumenteres av behandler..så da er det altså de jeg skal til som jeg må høre med? Følte meg skikkelig dum her nå Skal ringe de å spørre i morgen, hvis det ikke er de så kan de sikkert fortelle meg hvem det er
Mamma til snart 4 Skrevet 23. august 2012 #4 Skrevet 23. august 2012 Jeg fikk det automatisk når jeg var på kk på kontroll, ett brev at heg hadde vært på kontroll der, trenger ledsager med og bruker egen bil, de var ikke vanskligge, de spurte on de sko notere det med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå