*lille blomst* Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Her er det makrell i tomat m/majones som er favoritten. Har vært det beste hun vet siden hun begynte med brødskiver omtrent! Hva vil ditt barn helst ha? evn om det liker søtt pålegg; har dere begrensninger på når og hvor ofte de får det?
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Her liker toåringen veldig godt servelat med majones og agurk Eller reke med majones Sjokoladepålegg får han IKKE
PeppaPig Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Favoritten til jenta mi (som er 3år) er kokt egg. Eller gulost. Hun er faktisk ikke så glad i sjokoladepålegg så det har vi ikke i hus da verken jeg eller mannen min er så glad i det heller. Av annet søtt pålegg er det vel kanskje syltetøy, men det spiser hun heller ikke så mye av. Kanskje en skive i uka med jordbærsyltetøy. Vi har ikke satt begrensninger på hvor ofte/når hun får søtt pålegg da det har naturlig begrenset seg selv. Hadde hun derimot stått med skjea oppi sjokoladepålegget hadde vi nok innført litt restriksjoner ja. Husker selv at moren min ga meg en spiseskje og ba meg om å spise sjokolade HaPå rett ut av boksen da hun så seg lei på maset mitt. Jeg spiste hele boksen og var så kvalm etterpå at jeg ikke rørte det på ehrm hvertfall et par uker Jeg var vel rundt 8-9år tror jeg og simpelthen elsket sjokolade HaPå..
Fuglemamma <3 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Haha morsom tråd Jenta mi på 6 år spiser helst bare tunfisksalat på ryvitaknekkebrød. Eller reker med sitron og majones. Hehe vi har sjokoladepålegg en gang iblant , men er bare sambo som spiser det:P jeg lo meg ihjel da vi satt og spiste da jentungen koser seg med tunfisken sin , mens sambo lurer på hvorfor hun er så glad i tunfisk. hun ser bort på brødskiva til sambo og sier gravalvorlig. Pappa, det ser ut som du har bæsj på brødskiva..
:o) :o) :o) Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Hehe... For en fornuftig jente du har da, fuglemamma! Skulle ønske jeg var like fornuftig... Her i huset er det jeg som er mest glad i sjokoladepålegg. Sønnen min får det av og til i helgene, men som oftest foretrekker han dansk salami. Datteren min er ikke så gammel, og er veldig lite glad i brødmat generelt, så må lure det i henne, uansett hva vi smører på til henne.
MammaTilToTette + spire Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Barna mine foretrekker namdalsgomme, prim, leverpostei og skinkeost.
*lille blomst* Skrevet 21. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2012 super kommentar fra jenta di fuglemamma! Enig med jenta di, det ser jo egentlig ikke bra ut Her i huset er det bare jeg som bruker litt sjokoladepålegg innimellom, og bare noen ganger nå under graviditeten egentlig... Mini liker ikke så godt søtt pålegg, så det lille syltetøyet hun vil ha det kan hun få. spiser som regel ikke opp da uansett Morro å høre at andre barn også liker best "sundt og godt" pålegg!
Kjærepære Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Da jeg jobba i barnehage ble det veldig populært å spise syltetøy med fårepølse på skiva
verdens heldigste mamma Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Røkelaks eller leverpostei er favorittene. Av søtt er hjemmelaget bringerbærsyltetøy i helgene veldig populært. Sjokoladepålegg har vi ikke.
GlemMegEi Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 her går det mest i makrell i tomat,leverpostei,prim,servelat,haugpølse.. egentlig spiser de ganske mye forskjellig når jeg tenker meg om..brunost og hvitost..ja,er sikkert mer og men husker ikke i farta. sjokoladepålegg kjøper jeg ikke ofte,men det skjer.
Eliane Skrevet 22. august 2012 #11 Skrevet 22. august 2012 Mi lille elsker makrell i tomat,brunost på skiva og tunfisk rett fra boksen. Da koser ho seg. Barnehadepersonall synes ho er såååå søt når ho sitter og mumser tunfisk med stor iver!
Hubro :) Skrevet 23. august 2012 #12 Skrevet 23. august 2012 Her i huset har vi leverpostei, majones, kaviar, servelelat, kjøttrull og chicken-curry salat i kjøleskapet. Og en bokse honning i skapet. Hver uke når jeg baker brød lager jeg noen klappekaker og har honning på - noe både far og datter her i huset kaller ukens utskeielse
frøkenblipp Skrevet 23. august 2012 #13 Skrevet 23. august 2012 Her går d mye i ost og skinke, makrell i tomat, leverpostei og salami =)
2010 Mammaen Skrevet 23. august 2012 #14 Skrevet 23. august 2012 Her er det makrell i tomat m/majones som er favoritten. Har vært det beste hun vet siden hun begynte med brødskiver omtrent! Hva vil ditt barn helst ha? evn om det liker søtt pålegg; har dere begrensninger på når og hvor ofte de får det? Det går litt i bølger men akkurat nå er det brunost. Det har vært Kaviar lenge. Får ikke søtt pålegg. Verken syltetøy eller sjokoladepålegg og liknende.
anonym91 Skrevet 23. august 2012 #15 Skrevet 23. august 2012 her ønsker jenta på 4 ofte skive uten noen ting, eller med bare smør. uten om det så går det i hvit ost, smelta hvit ost.agurk og sylte agurk. leverpostei og i perioder røykelaks . en sjelden gang nugatti. men det begrenser eg. hadde ikkje hatt det i huset uten at sambo er nugatti og sjokade fan
MammaMia=) Skrevet 23. august 2012 #16 Skrevet 23. august 2012 Her er dattera vår så å si glad i alt av pålegg, Nugatti, ost (brun og gul, smelta og smøre ost) Makrell og salami.. Syltetøy i alle varianter.. Kan vel ikke komme på noe som er favoritt hos henne.. Gutta derimot er veldig glad i tør brødskive eller knekkebrød uten noe på.. (håper ikke det er fremtidsutsiktene dems ;p ) Hvis de vil ha pålegg på så er det favoritter i perioder. Som nugatti, leverpostei, makrell i tomat, smøreost, og nå i det siste så har det vært appelsinmarmelade.
camosilla Skrevet 25. august 2012 #17 Skrevet 25. august 2012 Gutten på 4 her er veldig gladi ost med mye smak og tomatsild og rømmesild. Makrell i tomat, røykelaks.... Ellers spiser han det meste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå