Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 hatt med et sykt barn på barselbesøk? Da mener jeg f.eks vannkopper,brennkopper, helvetesild(som kan gi vannkopper til dem som ikke har hatt dette) osv? Kjenner en person som har et barn som er sykt,og de har planer om å besøke en baby på noen dager........... Burde jeg si fra til moren eller håpe at hun tenker selv?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Aldri i livet, hadde ikke gjort det om det så var en forkjølelse
Kanelbolla Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hadde noen kommet på barselbesøk og vært syke og i tillegg værre enn en vanlig forkjølelse ville jeg nekta dem å komme inn.
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Syns det er ganske tankeløst og idiotisk å komme til en liten baby med sykdom.
Mamma_til_2 Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Barsel besøk på sykehuset??? aldri i verden!!!!!! det er jo kjempefarlig for alle de små som er der! Er det besøk hjemme så burde mammaen tenke seg om og ringe den nybakte mammaen og si fra så hun kan se NEI!!!! Man tar ikke syke barn med til helt nye babyer!
detverkeribakhodet Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 man tar ikke syke barn med seg på besøk uansett om det er babyer eller andre barn spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå