Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 For lenge lenge siden, i mai tror jeg det var, så tråkka jeg over på foten. Den ble litt hoven, men ikke mer enn normalt når den får et trøkk. Var smertefullt å kjøre bil langt (hvor jeg måtte ha den i ro) og jeg haltet i vel 2 uker. Her om dagen skulle mannen min massere bena mine, også tok han i litt vel hardt og nå er den vond å gå på igjen! Den var aldri 100% for jeg kunne ikke sitte med beina i kryss feks, men det var ikke sånn som nå. Tror dere dette går over igjen? eller må jeg til lege og ta bilde og hele pakka? Er vel ikke noe å gjøre med uansett?
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Hihi, de kan utføre hjernekirurgi, kurere stadig flere tilfeller av kreft, operere syke foster i mors mage ... jeg tror nok sannsynligheten for at de også kan reparere en ankel en ganske stor Og du finner i hvertfall ikke ut av det uten å besøke en lege. Lykke til, og god bedring
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Hihi, de kan utføre hjernekirurgi, kurere stadig flere tilfeller av kreft, operere syke foster i mors mage ... jeg tror nok sannsynligheten for at de også kan reparere en ankel en ganske stor Og du finner i hvertfall ikke ut av det uten å besøke en lege. Lykke til, og god bedring He he, joda. Men den er jo ikke brukket heller.... haff, får ringe legen om det ikke går over da.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Kanskje det er et av de små beina inni ankelen som er brukket, slik at det er nok skade til at du har vondt men ikke nok skade til at du ikke klarer gå på foten o.l.? Ville nok tatt meg en tur, ja ;-)
*venter en liten gutt feb* Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 når jeg tråkka over så tok det veldig lang tid før den ble bedre, måtte ta rgt av foten.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg tråkket over for to år siden. Da dro jeg til lege og fikk tatt rtg etter noen timer fordi foten var veldig hoven, blå og jeg klarte ikke å røre på foten og langt mindre stå på den. Jeg hadde fått en skikkelig strekk på muskler og sener. Kan jo hende du har gjort noe av det samme, men kan være greit å sjekke. Å selvom det er en stund siden så kan dette ta tid. Jeg var blå i 3 måneder fra tærne og nesten opp til kneet og nå for to uker siden så skulle jeg reise meg opp av en stol og klarte ikke å stå på mange timer etterpå, haltet i en uke. Å jeg har ikke tråkket over siden denne gangen for to år siden. En annen jeg kjenner gjorde akkurat det samme og gikk til fysioterapeut i ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå