Gå til innhold

Ang venner i bhg, kan noen se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jenta mi har nettopp begynt i ny barnehage, og jeg er så redd for at hun ikke får venner :( Alltid når jeg kommer å skal hente henne, så er hun alltid "alene".. Ikke skikkelig alene, hun sitter ilag med andre barn og voksne, men jeg synes det er så rart at hun ikke leker bevisst med noen... Er ikke det vanlig at de leker bevisst ved den alderen? Hun er 2 år og 9 mnd... Hvor gamle var deres barn når de bevisst fikk seg gode venner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vanlig det har jeg forstått,her var man 3 før det ble lenking med andre barn på den måten.

Skrevet

Ho er jo ikke tre enda,så tror det er ganske Normalt ja:)

Skrevet

Min var nærmere 3 før det ble 1-2 faste venninner. Hvis disse to var borte en dag, så ble det alenelek.

Nå er ungen startet på skolen og der fikk hun mange venner i rekordfart, ikke bare fra egen klasse, men fra klassene over.

Så hadde nå sett det litt an, normalt sett kommer det seg etterhvert.

Skrevet

Jenta mi hadde en bestevenn som hun herja med fra hun var 2 til 2.5. Så starta hun på storbarns og brukte nesten et halvt år på å få venner.

Nå er hun 3. 5 og har en venn. Ellers leker hun bare rundt de andre. Jeg har vært veldig bekymret, men tror de klarer seg bedre enn vi tror. Mange liker jo å leke alene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...