Gå til innhold

Og hva blir det til middag i dag da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøttboller med krydder og hvitløk + aioli og ris. Nam :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hvit fersk fisk (vet ikke hvilken) som jeg hadde tenkt å steke i pannen, men kidsa krevde fiskepinner, så da ble de kuttet i passe fiskepinnestørrelse og panert i stedet. Servert med stekt ris med egg, brokkoli og gulrøtter. Når jeg dynget på med soyasaus (på min og yngstes tallerken) ble det faktisk ikke så verst. Alle spiste godt og mor høstet lovord fra eldste som "DETTE var god middag mamma. Akkurat slik den skal være. Alle delene smaker godt og det er ikke for varmt!"

Skrevet
Pølsewraps med left over rømmedressing :D En spontan rett jeg kom på etter å ha stått på hodet i kjøleskapet og fundert på hva jeg skulle lage av alt som var der. Enkelt sagt tacokrydrete pølsebiter med div salatgrønnsaker, fetaost og rømmedressing i lompe ;)

Det hørtes JÆVLIG salt ut!!!

Skrevet

Her falt valget på ovnsbakt fisk med potetmos og grønnsaker.... Med thaisaus over :)

Skrevet

Hjemmelagde fiskepinner med chips og aioli :)

Skrevet

fullkorns pastaskruer, kjøttdeig, champignon og saus :) namnam

Skrevet

Lagde fiskepinner og grønn potetmos til ungene, noe de var sjeleglade for^^

Til meg så laget jeg fjordlands kjøttkaker. Klarer ikke smaken av fiskepinner lengre*grøss*

Skrevet

Pølser i pølsebrød. Ungene har hatt barnevakt idag, så da sa jeg at de kunne gjøre det enklest mulig :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

pølse og pasta grateng, også kalt "reste grateng"

Skrevet
Pølsewraps med left over rømmedressing :D En spontan rett jeg kom på etter å ha stått på hodet i kjøleskapet og fundert på hva jeg skulle lage av alt som var der. Enkelt sagt tacokrydrete pølsebiter med div salatgrønnsaker, fetaost og rømmedressing i lompe ;)
Det hørtes JÆVLIG salt ut!!!

?? Vet ikke hva du tenker er så salt, men det ble veldig godt.

Skrevet

poteter,fiskegrateng,gulrot og smeltet smør

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...