Gå til innhold

Vurderer dette huset!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hus, ingen tvil om det. Men syntes hagen så litt liten ut, med tanke på at dere har fire barn:)

Skrevet

Og med tanke på prisen ikke minst, så syntes jeg hagen var alt for liten. Det er min mening;)

Skrevet

Ikke med de fargene inne og slikt...stress å måtte pusse opp med en gang man flytter inn. Tror jeg hadde tenkt meg om to ganger her.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vel, etter egen smak, så er huset feil, jeg liker eneboliger, hagen er alt for liten etter min smak, måtte ha malt om en god del.. Likte kjøkkenet da.

Energiklassen er jo innenfor normalen (nesten, dette er G, normalen er E)

Og synes prisen er veldig høy i forhold til bo arealet og hagen. Men, så bor jeg på landet da, og kunne fått lik str på hus + større hage for en myyyye mindre sum.. Ser selv på et hus på nesten 200 m2 på 1,6 mål tomt, 4 soverom, 3 store stuer og et greit str kjøkken + 2 bad, for litt under 2 mill ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hagen er jo knøttliten! Det eneste jeg likte med innsiden av huset var badet.

Skrevet

Hagen er perfekt spør dere meg :) ønsker ikke større hage. Men er enig at jeg vil ha andre farger innvendig, så blir en del malejobb. Jeg liker alt ved huset med unntak av fargene.

HI

Skrevet

Da havner vi i budkrig, for det huset skal jeg ha.

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Ok, må bare spørre jeg.

Er det slik at andre her inne er millionærer eller?

Eller er dette bare et køddeinnlegg?

Skrevet

Umulig å vite om det er sant eller ikke. Hvor langt kan dere strekke dere da? :P

Skrevet
Umulig å vite om det er sant eller ikke. Hvor langt kan dere strekke dere da? :P

Det forteller jeg vel ikke til deg, om du skal by på det samme huset.

Skrevet
Det forteller jeg vel ikke til deg, om du skal by på det samme huset.

Derav dette fjeset vet du :P

Skrevet

<h2>

Diverse</h2>

<p>Eiendommen står oppført på Byantikvarens gule liste med vernestatus: Regulert til bevaring, PBL.</p>

<p> </p>

<p>Dette fikk meg til og ikke ville vurdert huset en gang!</p>

Skrevet

Her har vi felles inntekt som er på noen mill.. men ville ikke vurdert dette huset om vi så fikk lån, alt for liten hage, tenker på at ungene skal ha stor uteplass å boltre seg på jeg, da de er ute store deler av dagen. Men om dette er det du ønsker deg, så er det jo bare å kjøre på det

Skrevet

Diverse

Eiendommen står oppført på Byantikvarens gule liste med vernestatus: Regulert til bevaring, PBL.

Dette fikk meg til og ikke ville vurdert huset en gang!

Hvorfor ikke?

Skrevet
Diverse Eiendommen står oppført på Byantikvarens gule liste med vernestatus: Regulert til bevaring, PBL. Dette fikk meg til og ikke ville vurdert huset en gang!
Hvorfor ikke?

Rett og slett fordi jeg liker og kan gjøre akkurat hva jeg vill inne og ute uten at noen skal komme og si "nei, det kan du ikke" eller komme i ettertid og kreve ommgjøring av noe jeg har gjort. Min eiendom jeg bestemmer!!

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Digget huset:) litt liten hage ja, men plass til et fotball mål :) en del male jobb og taket i stuen er veldig lite min stil. Men flott hus absolutt! Vokste opp i noe lignende men med større hage da. Deilig å bo midt i byen også! Har dere god råd så hvorfor ikke:)

Skrevet

Har vel potensial hvis man totalrenoverer ;-) Ikke imponert over kjøkkenet akkurat. Mye rare løsninger der.

Gjest Heartbroken
Skrevet

For 18 mill hadde jeg nok satset på et litt mindre sentralt og mer frittliggende hus.

Men om det er ok for dere å bo i rekke og ha såpass lite uteområde var jo huset lekkert da :) Liker godt den stilen, men med fire barn hadde jeg nok prioritert litt annerledes.

Sånn siden du spør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...