Gå til innhold

Blodspor og manglende symtomer


April Love

Anbefalte innlegg

Da ser det ut som jeg melder meg ut her ifra, skal på ul i dag kl 1600, så vi får se, siste uken har symtomene blitt mindre, istedet for værre som med dem andre, jeg blør og litt, men mest rosa utflod, har ikke hatt verken ma eller sa før, så aner ikke tegnene på det! Kommer tilbake med oppdatering etter ul, så får vi se!

Uansett, lykke til videre tildere andre!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper det går bra med dere! Det er ikke uvanlig med litt småblødninger tidlig i svangerskapet, så litt småblødninger Må ikke bety at man mister, selv om det selvsagt er en risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke ennå, så ingen aktivitet, første legen jet tok ul hos ville jeg skulle ta utskrapning på tirsdag, da han ikke så noe, jeg gikk til en "hvit" lege etterpå, hun tok innvendig ul, mente jeg var noe kortere på vei (6+5) men så ingen hjerteslag, hun ville jeg skulle vente 14 dager, men tror ikke jeg orker vente så lenge, så drar nok tilbake på tirsdag, så får vi se om det har vokst om ikke annet, håper og å se et hjerte slå! Men ikke noe kanonutstyr her i Afrika altså... Men hun fikk ikke noe ekko heller, men er jo tidlig da! uansett om jeg var 6+5 eller 7+1, så kan det stemme med min uregelmessige mens, og positiv grav test, kunne faktisk vært 6+3 også! Men er realist, så tviler på det er noe der, kommer straks tilbake når jeg vet noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det slutt for meg for denne gang. Andre gang i år at det ender slik. Lykke til med dere andre!

 

Huff, klemmer på, kansje ses vi her snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig ikke noe blodspor lengre, og er gennerelt dårlig, svimmel og småkvalm, men kan jo være andre ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AprilLove. Bra du ikke blør mer. Jeg blødde mer og mer, til slutt mens styrke. Skjønner godt du ikke orker å vente i to uker. Hos meg tok de blodprøve med to dagers mellomrom for å se om hcg var fordoblet. I tilleg så de på om fosterstørrelse økte. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei AprilLove. Bra du ikke blør mer. Jeg blødde mer og mer, til slutt mens styrke. Skjønner godt du ikke orker å vente i to uker. Hos meg tok de blodprøve med to dagers mellomrom for å se om hcg var fordoblet. I tilleg så de på om fosterstørrelse økte. Lykke til!

 

Takk pingping, jeg skal dra tilbake i dag og sjekke, om legen vil ta en ul på meg da, hcg nivået måler de ikke her nede, så det får jeg ikke gjort, kjedelig medn slik er det bare!

Trist du mistet igjen, men ønsker deg lykke til videre, og håper det ordner seg for deg snart!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...