Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Hva er det som skal skje der egentlig? De har jo sluttet med rutine GU. Så hva er det egentlig som skal sjekkes? Lurer på å bare droppe den. Mannen har sterilisert seg, så trenger ikke prev.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 man sjekker at stingene har grodd fint for eksempel. Tar celleprøve hvis det er lenge siden du har hatt det, selv om det ikke er rutine med GU. Du har anledning til å stille spørsmål om prevensjon, det som plager deg, det du lurer på angående kroppen osv.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 Er for prev. Om det ble sydd, så kan legen sjekke om det har grodd godt (om man ønske dette) Om man har noe plager i forbindelse med fødselen, om man trenger hjelp til å bearbeide en vanskerlig fødsel, eller om det er en barseldepresjon i gang, så er 6ukers kontrollen god å ha, har man ikke behovet på noen av punktene, så er jo ikke denne kontrollen obligatorisk. Jeg droppet den etter gutten ble født, men etter fødselen til jenta, og depresjoner i bildet, så tok jeg turen på 6 ukers kontrollen, ble en kort samtale, henvising til psykolog, så jeg hadde om jeg følte at jeg trengte det, og så ble jeg vist ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Så det er egentlig ikke nødvendig da med andre ord? Har ikke sting, er helt fin i underlivet. Tok celleprøve for under et år siden.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Jeg ser heller ikke vitsen, men tror det har mye å si på hva legen gjør og hvor flink h'n er. Her så spurte han om det gikk bra etter fødsel, og om jeg ammet. Så fikk jeg resept på prevensjon. Ikke noe undersøkelse av underliv osv. Svarte på det lille jeg lurte på, og sjekket babyen for jeg lurte på om han var forkjølet. Han hadde bare lært seg å hoste da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå