Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Føler meg endel trist. At jeg ikke får til ting i livet. Opplevd samlivsbrudd, men det er nå 4 år siden.Har to barn med han. Samboer og jeg valgte å flytte fra hverandre, pga mine og dine barn. Som ble for vanskelig. Vi er fortsatt kjærester. Og elsker hverandre og har det fint sammen. Men jeg sliter med ting i livet mitt. Føler meg ikke bra nok. Vil ha det bra med meg selv. Jobber meg det. Men trenger tips til hva jeg konkret kan gjøre.
dårlig ånde Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 uff, føler med deg. jeg føler meg også helt fortapt til tider, selv med et stabilt forhold etc. Det eneste konkrete tipset jeg har, er å komme seg ut rett og slett, og da mener jeg ut av døra. Enten på tur (bevegelse hjelper ofte på humøret mitt, og jeg vet at det hjelper på andre også) eller ut og gjøre noe nytt. Se noe nytt, gjøre noe annerledes enn du pleier. Tenke noe annet enn du pleier, røske litt opp i dårlig evaner Det høres kanskje provoserende enkelt ut, men for å oppnå noe nytt må man prøve å skape forandring.. Lykke til og klem!
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2012 Takk for svar. Vet at jeg har ingen grunn til å ha det sånn. Har to flotte barn, en som elsker nmeg, venner,familie,jobb, ett hjem, god økonomi. Egentlig alt jeg trenger. Men det sitter inni meg. Er meg selv jeg må finne. Prøver å komme meg ut, men med to barn begrenser det seg. Men har blitt flinkere. Og prøver å gjøre ting jeg liker. Gjøre meg selv godt. :-) Går i samtaler for å rydde litt i hode.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 21. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2012 Takk for klemmen :-)
Annikenb Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Har følt det akorat som deg til tider. Er nok veldig mange som har det sånn i perioder. For min egen del så kontaktet jeg nav voksen opplæring og hørte litt hva jeg kunne gjøre for og få fagbrevet mitt:-) håper på å starte på det. Prøv og finne noe du virkelig vill. En hobby ell lignende. Noe som kan gi deg en god følelse av at du er flink, og at du kan:-) det har hjulpet meg. Når jeg blir lei meg og trist har jeg også en tendens til og pusse opp noe. Et møbel eller ett rom. Hjelper værtfall veldig for meg:-) lykke til! Å bare husk at det går over.
minimera Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg har også vert der, og jeg føler at det hjalp å være mer til stede, i øyeblikket. Ikke tenke så mye påmfortid eller fremtid, bare leve i nuet, kjenner etter, og være mer oppmerksom på det som er, akkurat nu! Det høres kanskje søkt ut, men det hajlp meg, jeg roet meg ned inni meg,og negatie tanker slapp litt tak, jeg ryddet plass, til takknemlighet og kjærlighet til det og dem rundt meg. Jeg fikk hjelp til dette, samtidig somjeg leste bøker. Lykke til
81-Mamma<3<3 Skrevet 22. august 2012 #7 Skrevet 22. august 2012 Jeg må ha planer! Jeg vet av erfaring at hvis en dag kommer, og jeg ikke har planlagt noe- da får jeg ikke gjort noe, jeg får beslutningsvegring og blir i dårlig humør! Hvis jeg går uten planer lenge blir jeg deprimert. Kommer rett og slett inn i en vond sirkel. Så jeg trives best med rutiner og planer! Hvis du tenker etter kan du kanskje finne ut når du var lykkelig og glad, og hvordan du levde da. Kanskje det kan hjelpe deg? Tror nok det er slik at alle må finne sin måte å leve lykkelig på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå