Gå til innhold

Det er ikke mulig (ny reality serie...)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle ikke det bli populært?

Folk liker jo å se reality program om kjendiser.

Skrevet

Damer som nettopp har blitt dumpet av c-kjendiser og har "gitt opp menn" (les: så bitchete at de ikke klarer å få seg mann, til og med med det pene utseendet de har). Og hva betyr "realityveteran" Linni Meister? Har det å delta i realityprogrammer blitt tittel eller yrke?? Zzzzzzzzzzz

Skrevet
Hvorfor skulle ikke det bli populært? Folk liker jo å se reality program om kjendiser.

Det her er vel ikke kjendiser akkurat, visste ikke hvem 3 av dem var før nå. At man har vært sammen med en realitydeltager gir man ikke automatisk stemplet "kjendis".

Skrevet

Det viser bare hvor overfladisk norsk TV-industri har blitt. Kjendis ditt og kjendis datt, programmer om kjendiser med kjendiser. 4-stjerners middag, Skal vi danse, Norges tøffeste kjendis osv... Når skal det lages GODE TV-programmer som ikke er baser på Se og Hør-artikler om kjendiser???

Skrevet

Glad jeg ikke har tv2 bliss jeg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Glad jeg ikke har tv2 bliss jeg

Man kan da la være å skifte til kanalen akkurat når denne serien går, og istedet se på noe annet :D

Skrevet

Går da mye bra på tv2 bliss selv om ikke akkurat dette er ett program som jeg kommer til å se på.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hollywood fruene osv er jo poppulært, så det blir sikkert dette også, mange som liker å se "hjernedødt program" på tv'n (merk: program hvor man ikke trenger å bruke hjernen for mye for å forstå innholdet i serien) Men er nok ikke noe jeg kommer til å se nei, takker meg til Castle og CIS jeg ;)

Skrevet

Denne kommer nok ikke jeg til å se, men jeg må si jeg gleder meg litt til "forbindelser" som det reklameres så mye for nå! (ser altfor mye tv nå når kvalmen herjer som værst...)

Skrevet (endret)

Hollywood fruene er litt gøy å se nettopp pga de kommer så mye dumt. Plutselig føler jeg meg smart :P

Endret av me_87
Skrevet
Denne kommer nok ikke jeg til å se, men jeg må si jeg gleder meg litt til "forbindelser" som det reklameres så mye for nå! (ser altfor mye tv nå når kvalmen herjer som værst...)

Forbindelser skal jo beskrive VANLIGE kvinner i VANLIGE livssituasjoner. Ikke luksusdyr som har som største bekymring at mascaraen har sklidd ned på kinnene eller en hæl har brukket. Det er ikke sunt for unge mennesker å se på serier der det fremstilles at man kan sitte på ræva, kun bry seg om fest og luksus, og fortsatt velte i penger.

Skrevet

Forbindelser skal jo beskrive VANLIGE kvinner i VANLIGE livssituasjoner. Ikke luksusdyr som har som største bekymring at mascaraen har sklidd ned på kinnene eller en hæl har brukket. Det er ikke sunt for unge mennesker å se på serier der det fremstilles at man kan sitte på ræva, kun bry seg om fest og luksus, og fortsatt velte i penger.

Like fullt reality tv ;) men forhåpentligvis interessant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...